Szukaj

Wspomaganie kierownicy działa zero-jedynkowo, bardzo nierówno.
Honda Accord V Kombi 2.0 i LS 16V 136KM 100kW 1993-1998

  • Autor: kubafif
  • Kategoria: układ kierowniczy
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 230 tys. km
Podczas jazdy można zauważyć, że wspomaganie kierownicy zachowuje się bardzo nierówno. Tzn. przy obrocie albo idzie bardzo gładko, albo idzie trochę ciężej (tak zero-jedynkowo). Daje się to we znaki szczególnie podczas manewrowaniu po parkingach oraz jazdy po łukach, gdzie dosłownie namacalnie czuć jak siła wspomagania słabnie oraz rośnie.

Komentarze

kubafif
Jak to w wiekowym aucie problemem okazała się maglownica, która była w fatalnym stanie. Listwa prowadząca była jest wypracowania i jedynym wyjściem było kupno nowej lub oczywiście regeneracja starej. Po ok. 30 tys. km od naprawy nadal jest dobrze. Wiadomo, że nie jest to to samo wspomaganie co w autach powyżej 2000 r. ale jestem zadowolony. Koszt z robotą i regeneracją ok 900-1000 zł.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Honda Accord V Kombi 2.0 i LS 16V 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
1,50 zł
9,8
l/100km
11,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Honda Accord V Kombi