Szukaj

pali się kontrolka wtrysku i zapłonu
FSO Polonez

  • Autor: placek0
  • Kategoria: układ wtryskowy
w czasie jazdy zapala się żółta kontrolka w lewym dolnym rogu deski, rosną wolne obroty. na dużym mrozie po włączniu zapłonu kontrolka długo nie zapala się i nie można uruchomić silnika mimo sprawnego akumulatora i rozrusznika ( powinna na moment się zapalić i zgasnąć). jeśli to wtrysk lub zapłon to trzeba jechać do autoryzowanej stacji,czy wystarczy dobry elektryk ?

Komentarze

Proszę szybko o odpowiedzi!
Odpowiedz
Witam.
Posiadam poloneza combi z silnikiem 1.6 MPI + GAZ.
Podczas jazdy zapala się kontrolka "Od układu zapłonowego i wtryskowego'' i spadają wolne obroty i nieraz gaśnie na wolnych obrotach. Jaka może być przyczyna!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
witam proponuje dolac plynu chamulcowego
Odpowiedz
misiek_staszic
Podaj więcej informacji odnośnie auta. Wiadomo że chodzi o Poloneza Plusa, tyle wyczytałem (kontrolka po lewej i żółta), ale zasadnicza różnica jest między GSI a GLI. Tak czy siak, otwórz skrzynkę bezpieczników w kabinie, i sprawdź sprawność przekaźnika od układu wtryskowego, oraz bezpieczniki \"moduł wtrysku\" oraz \"układ wtrysku\" - może coś nie kontaktuje i komputer nie dostaje zasilania. Przekaźniki do próby możesz pożyczyć choćby od klaksonu (jeśli masz do sprawdzenia czarny) lub wetylatora chłodnicy (żółty). Jeśli masz LPG i założony reseter komputera to też on może szwakować. Jeśli sprawne, to sprawdź złącze/złącza komputera, czy są dociśnięte i nie zawilgocone. W przypadku GLI - pod maską za prawym reflektorem przednim patrząc od strony gdy akumulator mamy po lewej. W przypadku GSI - wewnątrz pod wykładziną, pod siedzeniem pasażera. Być może padł komputer - mam ich kilka do GLI jak i GSI. Mam też komputer diagnostyczny i służę nieodpłatną pomocą. Daj znać czy znalazłeś, przyczyn może być sporo
Odpowiedz
FSO Polonez