Szukaj

silnik zgasł i nie chce odpalić
FSO Polonez Atu 1.6 GL 87KM 64kW 1996-1998

  • Autor: ~kabat3
  • Kategoria: silnik
bzyczenie w przekaźnikach zero reakcji rozrusznika brak podawania paliwa do wtrysku bardzo duży pobór prądu.Po wyczyszczeniu wtrysku koniec bzyczenia w przekaźnikach wtrysk podaje paliwo ale samochód dalej nie odpala silnik nie pracuje

Komentarze

Mój Polonez Atu Plus 1.6 GLi (bez instalacji - stan idealny, zadbany) odpalił bez problemu w zimny dzień (temperatura ujemna). Silnik zgrzał się bez problemu do 90 stopni. Nagle zaczęły spadać obroty i zaczął pracować nierówno. Potem mimo prób nie dało się uruchomić silnika. Słychać było momentami jakby bzyczenie prądu. Na paskach i rolkach pojawił się płyn chłodzący. Co robić z tym fantem? Samochód jeszcze nie zrobił 100 tysięcy (ma 98 z hakiem).
Odpowiedz
witam sprawdz przekazniki pod schowkiem za komputerem wymien wszystkie 4 i powinno byc ok
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla FSO Polonez Atu 1.6 GL 87KM 64kW
Średni koszt przejechania 100 km
19,00 zł
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
FSO Polonez Atu