Szukaj

Głowica i jej mocowanie.
Ford Scorpio I

  • Autor: ~PAWEŁ
  • Kategoria: silnik
bardzo awaryjnym punktem scorpio 1 jest głowica i jej mocowanie mowa o silniku 2.0 8V DOHC ZAWSZE TRZEBA ZMIENIĆ NOWE SZPILKI GŁOWICY I NIGDY NIE DOKRĘCAĆ ICH NA WYCZUCIE TYLKO SPECJALNYM KLUCZEM NO I NAPINACZ JEDNORAZOWY, TAK POZA TYM SILNIK NIEZAWODNY BĘDZIE DŁUGO CHODZIŁ ALE NA ORYGINALNYCH CZĘŚCIACH I JESZCZE JEDNO TE AUTA NIE SĄ STWORZONE ŻEBY CHODZIŁY W GAZIE PIERW PADA USZCZELKA POD GŁOWICĄ A POTEM GŁOWICA PĘKA.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 4
Nie wystąpiła: 2

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

witam wlasnie zalozylem gaz i po jakims czasie zobaczylem ze cos mi nie rowno chodzi, poszla uszczelka pod glowica bo dostaja sie gazy do ukladu chlodzenia i wyzuca mi plyn na zewnatrz. wyzucilem termostat. ciekawy jestem jak dlugo bedzie jezdzil.
Odpowiedz
W kazdym silniku glowice dokreca sie w odpowiedniej kolejnosci i odpowiednim momentem.
Druga kwestia, jezeli jezdzisznaza ubogiej mieszance, to predzej,czy pozniej padnie Ci uszczelka pod glowica.
Odpowiedz
nie prawda mam silnik20i 8v dohc zgazem skturym niemam rzadnego problemu z glowica a gas jusz mam 10 lat jest suhy pali od kopa
Odpowiedz
Ford Scorpio I