Szukaj

Hałaśliwa elektryczna pompa wspomagania kierownicy (TDCi).
Ford S-Max I

  • Autor: MietasM
  • Kategoria: układ kierowniczy
Ten typ tak ma, ale trudno się do tego przyzwyczaić. Ciągły gwizd o nieprzyjemnej częstotliwości trudny do zagłuszenia nawet przez radio. Wzmaga się w niskich temperaturach. Wymiana pompy nie pomaga, bo to jej cecha konstrukcyjna. Problem występuje we wszystkich s-maxach ze zmienną siłą wspomagania zależną od prędkości.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 45
Nie wystąpiła: 11

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

ja mam problem bo sa stuki nadole w silniku mechanik stwierdzi ze to dwumasa wymieniony caly komplet od stwierdzenia stukow przejechalem juz 19000tys/km i nadal jezdze i stuki takie same nie wiem co to takiego prosze o opinie
Odpowiedz
skrzynia biegów, zatarta piasta 5 biegu. Właśnie to przerabiałem
Odpowiedz
ja często jeżdżę z Teściową i tylko ją słyszę - polecam, ale nie moją...
Odpowiedz
UFFFFFFF...... A już myślałem że tylko mój tak ma i zaraz się rozsypie. Ale u Mnie dźwięk dobiega wyraźnie z przodu
Odpowiedz
Ja mam to samo, tylko nie wiem czemu mam wrażenie że to dochodzi z tyłu. Odgłos jest jednostajny i im chłodniej tym głośniej. Przestaje kiedy się zatrzymam, ale wystarczą cm żeby zaczęło znowu. Ech...
Odpowiedz
Faktycznie moj egzemplarz ma dokladnie to samo, ja jednak nie skladam broni i molestuje serwis zeby usterke usunal, gadka o tym ze to cecha konstrukcyjna mnie nie przekonuje, nie po to placilem ponad 100k zlotych zeby teraz wkurzac sie w czasie jazdy.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford S-Max I
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
8,0
l/100km
8,3
l/100km
12,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford S-Max I