Szukaj

Ford Ranger V – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Ostatnio dodane typowe usterki Ford Ranger V

zerwany pasek rozrządu
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • silnik
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
producent przewiduje wymianę paska rozrządu przy 240 tysiącach kilometrów . NIe znam nikogo kto by do takiego przebieegu dał radę . Znam natomiast kilku co przed 100.000 mieli zerwany rozrząd . Ford wymieniał silniki ,bo naprawa nie ma sensu , silnik po regeneracji nie hula więcej jak 20 do 30.000 km . Znam również przypadek ,ze pasek pękł...
łożyko koła przedniego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • zawieszenie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 3
Nie 3
w raptorze z przebiegiem 6 tysięcy padło łożysko koła przedniego od jazdy po asfalcie. BIULD TOUGH . Serwis po wskazaniu palcem ,żę o to to koło jest lużne ,pojął się naprawy . Oczywiście próbowali jak mogli a to że nie mamy wolnego podnosnika ,to dałem swój ,wtedy i oni dali taki do podjechania pod koło -kpina , ford wie doskonale jaki to...
6 komentarzy
awaria układu napędowego
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • układ napędowy
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 17
Nie 1
od czasu do czasu auto traci moc i wyskakuje komunikat -sprawdź w instrukcji - oraz świeci się pomarańczowy kluczyk . niestety gaśnie i auto wraca do normy . oby tak się nie stało podczas wyprzedzania bo może to być ostatnie wyprzedzanie tego forda i jego kierowcy . Serwis nie jest w stanie rozwiązać tego problemu bo lampka sie nie pali jak...
11 komentarzy
rdzewiejąca rama w pojeżdzie 7 mio miesięcznym
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • nadwozie
  • usterka fabryczna
Występowanie usterki:
Tak 9
Nie 1
rama tej zabawki pomalowana jest prawdopodobnie złą farbą i po paru miesiącach odpada najpierw ze spawów ukazując rudzielca , potem z profili . Sprawdź przy zakupie jak pomalowana jest rama i zapytaj dlaczego ma tyle wypruskó . odpowiedz prosta - w RPA nie mają kontroli jakości oni tam dopiero uczą pisać ,ale pracownik za miskę ryżu jest...
8 komentarzy
Silnik traci moc po opadach lub jezdzie w terenie,problem znika gdy wyschnie w sumie od nowosci.Stale zawieszajacy sie wskaznik paliwa.W zimie ponizej -10 zamarza skrzynia lub blokada nie da rady ruszyc
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 2.2 Duratorq TDCI 160KM 118kW 2016-2018
  • inne
  • 100 tys. km
Występowanie usterki:
Tak 1
Nie 0
Silnik traci moc po opadach lub jezdzie w terenie,problem znika gdy wyschnie w sumie od nowosci.Stale zawieszajacy sie wskaznik paliwa.W zimie ponizej -10 zamarza skrzynia lub blokada nie da rady ruszyc. Jesli chodzi o elektronike to podobne problemy mialem tez z Wildrakiem 3,2.(od nowosci do 65tys km bo sprzedalem)Zmora tez sa odkrecajace sie...

Ostatnio dodane indywidualne usterki Ford Ranger V

Zapaliły się kontrolki od oleju i ładowania.
  • Ford Ranger V Podwójna kabina 2.2 Duratorq TDCI 150KM 110kW 2012-2016
  • silnik
  • 1000 tys. km
Witam.w trakcie jazdy autem zapaliła się najpierw kontrolka ciśnienia oleju na czerwono auto zaczęło zwalniać i tracić moc pochwali zapaliła się kolejna kontrolka od ładowania ,natychmiast się zatrzymałem,zgasiłem auto otworzyłem maskę wyciągnąłem bagnet od poziomu oleju i zauważyłem ze wydobywa się dym,bardzo mnie to zdziwiło ponieważ przed...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Przy dodawaniu gazu słychać terkotanie,chwilowa spadek mocy,puszcza dymek i wraca moc.Po takiej sytuacji sprzęgło trudno wcisnąć po wciśnięciu samo nie wraca do poprzedniej pozycji.Po podniesieniu sprzęgła nogą zaczyna działać poprawnie.
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 2.2 Duratorq TDCI 160KM 118kW 2016-2018
  • układ napędowy
  • 165 tys. km
Przy dodawaniu gazu słychać terkotanie,chwilowy spadek mocy,puszcza dymek i wraca moc.Po takiej sytuacji sprzęgło trudno wcisnąć po wciśnięciu samo nie wraca do poprzedniej pozycji.Po podniesieniu sprzęgła nogą zaczyna działać poprawnie.Terkotanie bardzo słyszalne przy delikatnym dodawaniu gazu,zwłaszcza przy zimnym silniku.
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Ford Ranger V
Średni koszt przejechania 100 km
63,00 zł
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Auto wyłącza się podczas jazdy
  • Ford Ranger V Podwójna kabina
  • instalacja elektryczna
  • 80 tys. km
Auto wyłącza się podczas jazdy . Zazwyczaj następuje to w bardzo losowych sytuacjach . Gdy się wyłączy , nie jestem w stanie uruchomić silnika , stacyjka nie działa , Wszystko umarło po za światłami . . Po odłączeniu akumulatora i ponownym podłączeniu - wszystko wraca do normy .
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
awaria ad-blu ,awaria amortyzatora przednie
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Raptor 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • układ napędowy
  • 37 tys. km
awaria ad blu koszt naprawy 7 tys amortyzator wymiana 10 tys
Oczekuje na rozwiązanie
Przegrzanie silnik
  • Ford Ranger V Podwójna kabina Facelifting 2019 2.0 EcoBlue 213KM 157kW 2019-2023
  • silnik
  • 40 tys. km
Silnik zasysa płyn chłodzący ze zbiornika wyrównującego-wymiana uszczelki pod głowica
Oczekuje na rozwiązanie
Ford Ranger V