Po przekręceniu kluczyka żadnej reakcji kontrolki świecą dygotaja styczniki rozrusznik nie drga? stało to się nagle do tej pory odpalał na dotyk.
Komentarze
zbig
4 lata temu
0
Znalazłem!!! po miesiącu szukania,
w gorące dni nie palił, jak to opisał RAFCIO
winien czujnik podciśnienia na kolektorze dolotowym, zawiesza się mechanicznie
Trzeba całkowicie rozebrać, przepłukać najlepiej WD40 "pod ciśnieniem", aż wszystkie stare śmieci wypłucze
Pod kapturkiem od przodu są filierki z gąbki, całkowicie zamulone, sypie się z nich jakiś dziwny gesty pył - wystarczy jakakolwiek w miarę gęsta gąbka włożona poniżej "zadziorków" poniżej małych otworków,
nabijamy z powrotem kapturek
To jest najprawdopodobniej zaworek wrównujący ciśnienie powietrza
Poniżej wtyczki jest pod silikonem śruba regulacyjna - "krzyżak" - ustawiamy na równe, średnie obroty
Po zapaleniu silnika nie powinien redukować sam obrotów w dół - metodą prób, ustawiamy na ok 800-900 obrotów
i "Nagle" pali od pierwszego razu
powodzenia
w gorące dni nie palił, jak to opisał RAFCIO
winien czujnik podciśnienia na kolektorze dolotowym, zawiesza się mechanicznie
Trzeba całkowicie rozebrać, przepłukać najlepiej WD40 "pod ciśnieniem", aż wszystkie stare śmieci wypłucze
Pod kapturkiem od przodu są filierki z gąbki, całkowicie zamulone, sypie się z nich jakiś dziwny gesty pył - wystarczy jakakolwiek w miarę gęsta gąbka włożona poniżej "zadziorków" poniżej małych otworków,
nabijamy z powrotem kapturek
To jest najprawdopodobniej zaworek wrównujący ciśnienie powietrza
Poniżej wtyczki jest pod silikonem śruba regulacyjna - "krzyżak" - ustawiamy na równe, średnie obroty
Po zapaleniu silnika nie powinien redukować sam obrotów w dół - metodą prób, ustawiamy na ok 800-900 obrotów
i "Nagle" pali od pierwszego razu
powodzenia