Szukaj

Indywidualne usterki Ford Focus

Podsumowanie 168 usterek Filtruj
świeca się kontrolki ABS i ESP
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi 90KM 66kW 2005-2011
  • układ hamulcowy
  • 436 tys. km
Kilka dni temu zapaliły się kontrolki ABS i ESP, co może być przyczyną ? Ponad miesiąc temu były naprawiane hamulce z tyłu, czy to może mieć jakiś związek ?
Oczekuje na rozwiązanie
Puknięcie przy zmianie biegu gdy puszczam sprzęgło Co to może być?!
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW 2005-2011
  • inne
  • 186 tys. km
Witam mam Forda fokusa gold mk2 1.6 115koni rok 2005. Mam problem odnośnie gdy zmieniam bieg z 1/2 - 2/3 i 3/4 i puszczam sprzęgło słychać stuk nie metaliczny lecz taki bardziej głuchy. A z biegu jałowego na bieg pierwszy lub z biegu 4 na bieg 5 nic nie słychać Co to może być proszę o odpowiedź może też tak mieliście i pod powiecie z czym...
Oczekuje na rozwiązanie
Ciężko działa kierownica
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.8 Duratorq TDCi 115KM 85kW 2005-2011
  • układ kierowniczy
  • 150 tys. km
Ciężko działa kierownica
Problem rozwiązany
1 komentarz
Ford
  • Ford Focus IV Hatchback
  • silnik
  • 1000 tys. km
Przekroczony czas zapłonu.
Oczekuje na rozwiązanie
Czerwone koło zębate
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratec Ti-VCT 115KM 85kW 2005-2011
  • silnik
  • 178 tys. km
Czerwone koło zębate z wykrzyknikiem. Co to oznacza?
Oczekuje na rozwiązanie
Dziennik kosztów dla Ford Focus
Średni koszt przejechania 100 km
34,67 zł
6,2
l/100km
8,6
l/100km
10,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Zapychający się kanał olejowy popychacza (szklanki) pompy paliwa
  • Ford Focus III Hatchback 5d facelifting 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2014-2018
  • silnik
  • 204 tys. km
Przy przedłużonych interwałach wymianach oleju dochodzi o zapchania kanału olejowego smarującego popychacz pompy paliwa, co skutkuje wytarciem krzywki wałka rozrządu (wydechu) i koniecznością wymiany. Silnik z wytartym wałkiem pracuje, ale stuka głośno jak kosiarka. Wałek rozrządu jest niedostępny nawet w ASO, trzeba szukać po rozbitkach.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Szarpanie przy dodaniu gazu od 2.5-6tys obrotow
  • Ford Focus IV Kombi ST 2.3 Ecoboost 280KM 206kW 2019-2021
  • układ wydechowy
  • 17 tys. km
Samochód szarpał i nie rozwijał jednostajnie mocy w zakresie obrotowym od 2-2,5tys obrotów do tak około 6tys. Choć głównie występowało to w przedziale 4-5tys. Mimo kilku wizyt w ASO i wymiany czujnika intercoolera problem nie ustępował. Problem nie występował tylko przy bardo dynamicznym przyspieszaniu z pedałem w podłodze.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Problem z modułem BT, wzywaniem pomocy
  • Ford Focus IV Kombi ST 2.3 Ecoboost 280KM 206kW 2019-2021
  • instalacja elektryczna
  • 15 tys. km
Przestał działać moduł do komunikacji. W wyniku wadliwej wiązki uszkodzony został moduł do komunikacji i wzywania pomocy. Przy okazji przestał działać moduł BT i niemożliwe byky rozmowy przez zestaw głośnomówiący. Na gwarancji usterka usunięta w ASO.
Problem rozwiązany
1 komentarz
Turbina
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
  • 220 tys. km
Witam.Mam problem z turbiną,pierwszy raz padła 4 miesiące temu.Poddana regeneracji zamontowana cacy. Trzy tygodnie temu padła po raz kolejny( przyczyna awarii po zamontowaniu regenerowanej turbiny odkręcona śrubka). Założona kolejna regenerowana padła po UWAGA tygodniu, w międzyczasie wymienili przewód olejowy,doładowanie turbosprężarki.Moje...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Resetowanie zegara przy utracie sygnału z satelity.
  • Ford Focus IV Hatchback 1.5 EcoBoost 150KM 110kW 2018-2021
  • inne
  • 2 tys. km
System SYNC 3 najwyraźniej ma czas pobierany z satelity i gdy utraci się sygnał np. w garażu podziemnym albo nawet chyba w tunelu, to zegar się resetuje do godziny 2:00 (u mnie do tej). Zgłosiłem do serwisu i okazuje się, że chyba znają problem i nad nim pracują ale to dosyć długo już trwa. Czy ktoś miał podobny problem?
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Ford Focus