Szukaj

Indywidualne usterki Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011

Podsumowanie 10 usterek Filtruj
Turbina
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
  • 220 tys. km
Witam.Mam problem z turbiną,pierwszy raz padła 4 miesiące temu.Poddana regeneracji zamontowana cacy. Trzy tygodnie temu padła po raz kolejny( przyczyna awarii po zamontowaniu regenerowanej turbiny odkręcona śrubka). Założona kolejna regenerowana padła po UWAGA tygodniu, w międzyczasie wymienili przewód olejowy,doładowanie turbosprężarki.Moje...
Problem rozwiązany
7 komentarzy
Usterka silnika
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
  • 175 tys. km
w czasie jazdy pojawia się komunikat na wyświetlaczu "Silni . Awaria". spadają obroty , można jechać na I biegu, ale po pewnym czasie auto, co nie reagało na pedał przyspieszenia zaczyna jechać normalnie.
Problem rozwiązany
1 komentarz
brak mocy po czipowamiu
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
silnik po usunięciu DPF i czipowaniu - nie można uzyskać 130 KM - zaczyna kopcić. Uzyskano 120 KM i 300 NM z 240 przy 1800-2000 obr. Powyżej 120 KM zaczyna kopcić jakby nie przepalał dawki paliwa
Oczekuje na rozwiązanie
silnik buczy/gwiżdże przy obrotach 1200-2000 - turbina?
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
silnik przy obrotach 1200-2000 buczy/gwiżdże, nie bardzo głośno. Na wyższych i niższych obrotach nie słychać buczenia. Wydaje mi się że może to być związane z trubiną. Jednak żadne lampki się nie świecą a samochód ma normalną moc. Jednak w określonym przedziale obrotów jest to buczenie. A właśnie turbina zaczyna pracować na wyższych obrotach....
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Spadek mocy silnika
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
Po odpaleniu Focusa 1.6 TDCi (109 KM bez DPF) mogę przejechać nim bezproblemowo jakieś 2 kilometry. Następnie odczuwam radykalny spadek mocy silnika, a komputer wyświetla komunikat: \"Usterka układu silnika\". Wymieniłem zawór EGR (1300 zł), ale nic to nie dało. Ponieważ samochód nie dymi na czarno (ani w żadnym innym kolorze) - stąd...
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Spadają obroty silnika
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
Np przy dojechaniu do celu wciskam sprzęgło i wtedy spadają mi obroty silnika na tyle że trzęsie karoserią po chwili wraca do normy ni wiem
Problem rozwiązany
7 komentarzy
cisnienie oleju-kontrolka
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
czy kos mi doradzi na problem który mam w samochodzie marki focus 1.6TDCI.zjechajac z trasy okolo 60 km do domu wyrzucajac po drodze kolegi gdy wysiadal uslyszalem dziwny sztyrkot spod maski samochodu,dodatkowo oswiecila mi sie kontrolka cisnienia oleju ktora swiecila sie caly czas skoro mieszkalem 250 metow dalej podjolem decyzje ze podjade pod...
Problem rozwiązany
5 komentarzy
Czasowy spadek mocy
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
Sytuacja przytrafiła się do tej pory 2 razy w odstępach parotygodniowych. Po przejechaniu 1-2km nagle bardzo odczuwalnie spada moc - osiągnięcie 60km/h z wielkim trudem. Coś jak jazda na zaciągniętym hamulcu ręcznym. Wyłączenie i włączenie silnika nie poprawiło sytucji. Problem ustąpił samodzielnie po paru kilometrach. Pojawił się drugi raz...
Problem rozwiązany
4 komentarze
Metaliczny dźwięk - jakby zawory.
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
Witam. Mam mały problem. Niedawno kupiłem Forda Focusa II kombi TDCI 109 KM. 96000 przejechane 2006 r. Wymieniłem rozrząd aby mieć pewność. Zmieniłem olej na Castrol (zalecany) oraz oczywiście filtr. Wszystko działa poprawnie jednak jest coś co nie daje mi od początku spokoju. Silnik chodzi równo, ładnie, auto jest zwinne, przyspiesza, jednak...
Problem rozwiązany
17 komentarzy
Klekot silnika.
  • Ford Focus II Kombi 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011
  • silnik
Od niedawna w aucie pojawia się klekot silnika, nie trwa długo, ale martwi mnie to. Jak jest zimny nierówno pracuje, nie ma mocy, słabe obroty. Jak się rozgrzeje jest ok. Nie dawno byłem w serwisie, wszystko dobrze, miałem wcześniej poważną awarie - wymieniłem chyba wszystko w tym aucie [turbina, olej, paski, rolki, filtry itd.]. Podobno...
Oczekuje na rozwiązanie
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Ford Focus II Kombi