Szukaj

Turbina - zepsuła się już trzecia
Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW 2005-2011

  • Autor: ~damianoso
  • Kategoria: układ napędowy
Posiadam Forda Focusa 1,6 tdci 109KM z 2005r sprowadzony z Niemiec przebieg 80tys km (mechanik stwierdził po stanie podwozia i części i wnętrza, że ma tyle przejechane). Zresztą sam po wnętrzu to stwierdzić mogę.

Miesiąc temu zepsuła mi się turbina. Jechałem, zaczęło piszczeć pod maską i samochód stracił moc. Po pojechaniu do mechanika okazało się, że to turbina. Została wymieniona na drugą (regenerowana). Urwała się śruba mocująca i wszystko poszło się...:/
Przejechałem niecałe 30km i znowu się zepsuła. Ponownie oddałem do mechanika.
Ciśnienie oleju się zgadza, więc to nie wina pompy. Nie dymi, więc i nie katalizatora. (to stwierdził mechanik)
Wczoraj odebrałem, zostało przejechane niecałe 20km i znowu to samo - te same objawy. Komputer nic nie pokazuje.

Komentarze

Człowieku 3000zł ? Nie wiesz ile kosztuje regeneracja? Zmień speców! Polecam TurboPIK - szybko, sprawnie i bez problemów. Co najważniejsze, na moją kieszeń regeneracja turbiny!
Odpowiedz
Focus 2010 1.6tdci 109 KM kupiłem auto jeszcze na gwarancji było 75tys km

przy 100tys przechodził w tryb awaryjny -wymiana sterownika wszystko ok

104 tys zapalona kontrolka silnika i diagnoza luz na wirniku - regeneracja turbo

stale zapala sie kontrolka silnika regulowali turbo teraz sa wielkie turbo dziury przy zmianie biegów czujniki pozmieniane i teraz jest 111tys i dalej problem z kontrolka - na kompie błedy nadmierne cisnienie i sonda lambda

pomocy mam juz dosc
Odpowiedz
właśnie wróciłem od mechanika... :( turbina do wymiany koszt 3000zł dziękuję pozdrawiam ...... diesla w życiu już nie kupię choćby mi boczki przypalali
Odpowiedz
Trzeba kupić VW i tyle
Odpowiedz
Polecam wszystkim firmę : www.turbosprezarki.mielec.pl

Oferują również turbosprężarki na wysyłkę, moja turbina działa po 20 tysiącach bez problemu; szybko solidnie i za w sumie dobrą cenę.
Odpowiedz
żle to opisałem. moja turbina nie padła, jeszcze zyje ale jak to mechanik powiedział - jest to poczatek jej końca. Na razie szybka diagnoza - porostu kończy sie turbina i wymiana na nowa powinna wszystko załatwić. Mechanior uważa, że gdyby to była wina smoka (zatkany) lub węża olejowego (zatkany)to turbina juz dawno by sie rozleciała z powodu braku smarowania ( na razie zrobiłem na niej, gwiżdżącej 500 km )a w przypadku pompy olejowej (spadek cisnienia) silnik gorzej by pracował, było by słychac stuki no i powinna dawac znac o sobie kontrolka smarowania no i oczywiście turbo też by już padło.
auto jak na razie nie straciło mocy jedynie podczas mocnego przyspieszania jak by na 2,3 sekundy ma taki "uślizg" a potem pruje bez problemu no i ten mocny, metaliczny gwizd z pod maski jak by F-16 startowało :(
W czwartek auto na kanał. Mechanior zapewnił mnie, że mimo swej pierwotnej diagnozy wszystko sprawdzi (miska,smok,cisnienie na pompie,wąż olejowy) no i rozkręci turbine.
Pożyjemy, zobaczymy.
Odpowiedz
witam
posiadam c-maxa 1.6 tdci 109 km i równiez padło mi turbo.
czeka mnie wymiana. mam juz uzywke z pewnego źródła.mechanik u którego od kilku lat naprawiam swoje auto powiedział mi, ze on zawsze w przypadku wymiany turbin wywala to sitko z przewodu olejowego i jest ok. troche mnie to przeraza bo skoro producent je tam umieścił to z jakis powodów ale mój mechanik uważa, że jest ono tam zbedene. robi tak zawsze i jak dotad turbiny smigaja.
ciekawi mnie wasza opinia na ten temat.
Odpowiedz
Ja regenerowałem w Imielinie w turbotechnice i wszystko chodzi ok.polecam
Odpowiedz
sitko podstawa
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratorq TDCi DPF 109KM 80kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
6,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Focus II Hatchback 5d