Szukaj

Indywidualne usterki Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011

Podsumowanie 9 usterek Filtruj
Sporadyczny, rzadki problem uruchomieniem silnika
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • instalacja elektryczna
  • 135 tys. km
Od miesiąca mam sporadyczny, rzadki problem z uruchomieniem silnika w krótkim czasie po powrocie z trasy; przez miesiąc usterka pojawiła się trzykrotnie i objawy są za każdym razem takie same. Po przekręceniu kluczyka do pozycji II nie słychać charakterystycznego "bzyczenia", prawdopodobnie pompy paliwa. Następnie po włączeniu zapłonu rozrusznik...
Problem rozwiązany
1 komentarz
Nieprawidłowe działanie klimatyzacji automatycznej
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • instalacja elektryczna
  • 112 tys. km
Klimatyzacja nieodpowiednio dopasowuje działanie do zadanej temperatury. Przy ustawieniu np. 20 stopni potrafi grzać, podczas gdy temperatura za oknem jest dużo wyższa, a wnętrz jest nagrzane przez promienie słoneczne. Niekiedy działa poprawnie i w trakcie dłuższej jazdy nagle grzeje, a temperatura w pojeździe znacznie przekracza zadaną wartość...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Focus mk2 FL - Pali bezpiecznik 136 (15A) od spryskiwaczy.
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • instalacja elektryczna
Witam. Coś notorycznie przepala mi bezpiecznik numer 136 (15A) od spryskiwaczy. Po założeniu nowego i odpaleniu silnika samochodu od razu przepala bezpiecznik. Nawet nie muszę uruchamiać spryskiwaczy. Za pierwszym razem udało się uruchomić spryskiwacze przód i tył (działają). Zanim wybiorę się do jakiegoś magika zapytam na forum. W marcu robili...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Guma w piaście wahacza.
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • zawieszenie
Pęknięta guma -czy trzeba wymienić? Mechanik w serwisie zalecił wymianę a ta jest związana z wymianą całego wahacza czyli koszt ok.1200 zł z robocizną.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Wachacz przedni-pęknieta guma w łączniku.
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • zawieszenie
W serwisie stwierdzono pękniecie tej gumy i nie można tego inaczej wymienić jak z całym wahaczem-czy to konieczne? Serwis życzy sobie ok. 1200 zł za całą wymianę wachacza z materiałem.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
8,2
l/100km
9,6
l/100km
Zobacz dzienniki
Silnik nie odpala
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • instalacja elektryczna
Rozrusznik dobrze kręci, jednak auto nie odpala. Dla znających się trochęna mechanice - brak zapłonów, paliwo nie jest podawane do silnika Problemy z zamkiem centralnym i alarmem Musieliśmy się wykłócać z serwisem u dealera, nie chcieli się przyznać, że to znana przypadłość w Focusach. Za trzecim razem (auto nadal na gwarancji, problemy zaczęły...
Problem rozwiązany
8 komentarzy
szarpanie silnikiem przy przyspieszaniu
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • silnik
Jadąc przykładowo 40 km/h wrzucę 4 bieg i nacisnę mocno pedał gazu zaczyna szarpać silnikiem jakby się dławił.Wcześniej w takim przypadku silnik powoli ale płynnie wchodził na obroty.Niebezpiecznie robi się przy wyprzedzaniu-muszę pilnować prędkości i odpowiedniego biegu.Auto mam od nowości-8 lat,dziwnie zachowuje się od 2 miesięcy.
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Wymiana filtra przeciwpyłkowego
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • inne
Generalnie nie jest to skomplikowana czynność, ale umiejscowienie filtra zmienia ją w sztuczkę cyrkową połączoną z małym sado-maso (bez rękawiczek masakra). Do demontażu pedału gazu potrzebny jest klucz nr 10 najlepiej nasadowy z giętką przedłużką, do odkręcenia pokrywy filtra klucz nr 7, najlepiej na takiej samej przedłużce lub z bardzo małym...
Problem rozwiązany
2 komentarze
Szarpie przy zmianie biegów
  • Ford Focus II Hatchback 5d 1.6 Duratec 100KM 74kW 2005-2011
  • układ napędowy
Praktycznie brak możliwości płynnej zmiany biegów. Szczególnie przy zmianie z jedynki na dwójkę i z dwójki na trójkę. Obserwuję to od nowości, ale teraz zaczyna mnie to już wkurzać. Zmianie biegów nie sprzyja zbyt wysoko podniesiony pedał sprzęgła, którego podobno nie można obniżyć.
Oczekuje na rozwiązanie
7 komentarzy
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Ford Focus II Hatchback 5d