Migająca kontrolka świec żarowych, spadające obroty do 800. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu silnika sytuacja się na jakiś czas poprawia.
Komentarze
Alan
3 lata temu
Rozwiązanie problemu
2
Czytam te komentarze i nie wierzę że większość mechaników od razu komputer wtryski pompa. Podobna przypadłość ma Renault Kangoo 1.9d też mówią że pompa a guzik. Podpowiedź: w zbiorniku paliwa pływak wyczyścić i włożyć z powrotem.Mam nadzieję że komuś pomogłem pozdrawiam
Witam, mam też problem auto odpala z małym Zgrzytem, ale jedzie poczym na 2/3 coś Go szarpie, kontrolka od sprężyn zaczyna migac i auto gaśnie, odpala później ladnie, filtr paliwa wymieniony miesiąc temu a wtryski dopiero wróciły z regeneracji, Focus 1.8 tdci 2002
Witam mam forda focusa kombi 1,8td 1999r samochod nie pali kreci ale nie pali paliwo dochodzi wszystko jest sprawdzone w trakcie krecenia miga kontrolka swiec zarowych co to moze byc
u mnie czasem sie pojawiało miganie kontrolki żarowej i utrata mocy w czasie jazdy. Ale po wymianie filtra paliwa problem znikł. Przejechałem już od tamtego momentu ponad 3000km i problem na szczęście sie nie pojawia.
witam,mam forda focusa 18tdi kombi dzis jadac z pracy samochod zaczoł byc mulasty a po chwili zaczeło go trzepac az w koncu zgas przez chwile mysłałem ze brakło mi paliwa dolałem tak około 4,5l i nic kreci a nie pali co to moze byc ????? a w dodatku zaczeła mi migac kontrolka od swiec
Witam, mam ten sam problem co wiekszosc tylko ze ja dalem forda focusa 1.8tdci 115km z 2002roku do mechanika okazalo sie ze pompa kupilem nowa za 3tys 200zl pojezdzilem pol roku i znow to samo ten sam mechanik powiedzial ze padly wtryski wiec znow kupilem nowe za 5tys.500zl przekroczylem wartosc auta no ale szkoda bylo nie robic jak wladowalem tyle kasy na pompe no i dzis znow to samo miga kontrolka od swiec zarowych z początku nie moglem odpalic pozniej chwycil ale co chwile gasl i spadały obroty, wiec mozliwe jest zeby to bylo spowodowane pedalem gazu???? Z gory dziekuje za podpowiedz.
Witam kupiłem na giełdzie w chwaszczynie Forda focusa 1,8 TDCI 115KM 2002r.od handlarza,przy sprawdzaniu wszystko ok.na drugi dzień z ledwością odpalił,ale tak jak u was zaczeła migać i palić się kontrolka świecy żarowej,umówiłem sie na komputer ,ale na drugi dzień już w ogóle nie zapalił i ładuje akumulator.
Pytanie moje czy można zwrócić samochód jeżeli sprzdający auto skup i sprzedaż zapewniał że przez trzy miesiące nic się z nim nie powinno dziać!!!
Widzę że dużo jest tu tematów związanych z wyskakującą sprężynką. Mam ten sam problem i zauważyłem że pojawia się dość często przy prędkości powyżej 140km/h. Filtr mam wymieniony a ostatnio nawet robiłem altenator. Trochę cięzko mi zapala. Macie pomyśl gdzie jeszcze szukać? Mechanicy standard mówią że wtryski a potem pompa i kasują grube pieniadze ale ja jestem innego zdania. Mam nawet kody błędów które wyrzucił komp : P0251 i P1608. Mój model to Focus 2002 1,8 tdci macie jakiś pomysł?
Witam,
Mam Focusa 1.8 tdci 115 KM (2002)
Mam następujacy problem. Historia zaczyna sie jakieś 2 miesiące temu. Pewnego dnia pojechałem w małą traskę przejechałem jakieś 60 km zgasiłem auto, było wszystko ok. Następnego dnia z samego rana chciałem przestawić Foke w cień a tu niespodzianka...nieodpala. Zaczeła migać kontrolka świec żarowych i zero życia. Ściągnąłem autko na warsztat podpieli pod kompa a tam chyba ze 20 błędów więc nie będe ich wymieniał. Po głębszej analizie okazało się że jakies zaworki na wtryskach szlak trafił wiec troche popłynąłem. Po naprawie okazało się jeszcze że do wymiany był czujnik położenia wałka rozrządu. Foka zaczęła jeżdzić choć nie do końca tak jak bym sobie tego życzył. No ale jezdzilo wiec olalem temat. Aż do dzisiaj. wsiadłem sobie do auta i od samego początku czuje, ze cos nie halo. Strasznie słaby sie zrobił no i kilka razy zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Szybko więc podjechałem do warsztatu Póki jeszcze mogłem i co się okazuje? Komp pokazuje 2 błędy: czujnik ciśnienia paliwa i pompa wysokiego ciśnienia. Co wy o tym myslicie? Pozdrawiam
Witam,
Mam Focusa 1.8 tdci 115 KM (2002)
Mam następujacy problem. Historia zaczyna sie jakieś 2 miesiące temu. Pewnego dnia pojechałem w małą traskę przejechałem jakieś 60 km zgasiłem auto, było wszystko ok. Następnego dnia z samego rana chciałem przestawić Foke w cień a tu niespodzianka...nieodpala. Zaczeła migać kontrolka świec żarowych i zero życia. Ściągnąłem autko na warsztat podpieli pod kompa a tam chyba ze 20 błędów więc nie będe ich wymieniał. Po głębszej analizie okazało się że jakies zaworki na wtryskach szlak trafił wiec troche popłynąłem. Po naprawie okazało się jeszcze że do wymiany był czujnik położenia wałka rozrządu. Foka zaczęła jeżdzić choć nie do końca tak jak bym sobie tego życzył. No ale jezdzilo wiec olalem temat. Aż do dzisiaj. wsiadłem sobie do auta i od samego początku czuje, ze cos nie halo. Strasznie słaby sie zrobił no i kilka razy zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Szybko więc podjechałem do warsztatu Póki jeszcze mogłem i co się okazuje? Komp pokazuje 2 błędy: czujnik ciśnienia paliwa i pompa wysokiego ciśnienia. Co wy o tym myslicie? Pozdrawiam
Do jeszcze ja się dopiszę. Sytuacja następująca: Focus 1.8 TDCI (2002) odpala bez problemu. Jadąc i przyspieszając czuć szarpnięcie i zaczyna migać kontrolka ze spiralką, auto traci moc i po 500 metrach się zatrzymuje. Następnie odpala normalnie i tak znowu mogę przejechać kawałek. Czasami jest problem z ruszaniem. Wprowadziłem go w tryb serwisowy i nie pokazuje żadnych błędów (miga DTC NONE), czyli prawdopodobnie nie wtryski, nie pompa. Według mnie pozostaje często psujący się czujnik położenia wałka rozrządu lub filtr paliwa. Co sądzicie? Ktoś z Was miał podobne objawy? Najbardziej mnie martwi, kiedy nie mogę ruszyć normalnie z jedynki - czy to może być pedał gazu?
Witam ja od kilku dni mam tez taki problemik z zaswiecajaca sie kontrolka swiec zarowych ale wlasnie jeszcze nie wiem przy jakich dokladnie obrotach wiem ze to sie dzieje najeczesciej przy wyprzedzaniu i nagle zaswieca sie kontrolka i foczka traci moc!!filterek wymieninony!!pomozcie
W moim Fokusie miga kontrolka swiec zarowych i auto gasnie normalnie odpala i powrafi po kilku sekundach znowu zgasnac, w czasie jazdy czasami czuc jak przerywa i za chwile gasnie? Mam nadzieje ze to filtr paliwa bo pedal gazu juz przerabialem wymieniony, bo jak jakas pompa czy wtryski lub cos jeszcze bardziej kosztownego to go chyba spale i na zlom wywioze!!!!
Do : Witam, mam też problem auto odpala z małym Zgrzytem, ale jedzie poczym na 2/3 coś Go szarpie, kontrolka od sprężyn zaczyna migac i auto gaśnie, odpala później ladnie, filtr paliwa wymieniony miesiąc temu a wtryski dopiero wróciły z regeneracji, Focus 1.8 tdci 2002
ja mam ten sam problem, wyminiłem juz filtr paliwa na nowy i nowy pedał gazu za nicałe 500zł tyle sie teraz ceni i lipa problem dalej wystepuje jak zgasze silnik i wlacze na nowo to jade normlanie az do czasu nastpenego bledu, silnik TDCI 115km focus 2003r. Auto jak delikatnie przyspieszam znaczy trzymam noge na gazie ale nie do konca ale tak zeby przyspieszalo na danym biegu to focus przyspiesza i problemu nie wywala, jak depne do konca pedal gazu to tez zbiera sie mega dobrze auto i problemu nie wywala, Wywala blad najczesciej tak posrodku jak ni to lekko ni to do konca przycisne pedal gazu nie wiem co jest grane i mam juz tego dosc powoli. filtr paliwa wymieniony, pedał gazu nówka oryginał wymieniony, paliwo zaczelem nawet lac na Shellu lepsze itp i dalej problem jest, MA KTOS JAKIS MĄDRY POMYSL CO TO JESZCZE MOZE BYC? MOZE TEN CZUJNIK ERG ALBO POMPA WTRYSKOWA PALIWOWA?? Spalanie srednie mam 5,2-5,3 wiec OK. Auto nic nie dymi nawet jak sie przygazuje.
Witam mam problem , podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka od świec żarowych, auto chodziło ale w ogule nie reagował pedał gazu, czy to jest wina pedału gazu, będę musiał go wymienić? Mój Ford to 1.8 TDdi 2000r. proszę o info:)
Może i są jakieś inne przyczyny o których piszecie,ale ja to przerabiałem i przerabiam aktualnie w Focusie 1.8 TDCi 115 KM 2002r.No niestety dotyczy to uszkodzenia lub w najlepszym wypadku błedu w kodach wtrysków.
no i u mnie sprawa się rozwiązała :) FILTR PALIWA - wymienili mi na nowy i autko jak nowe. Także weźcie pod uwagę taką wymianę.
WYJAŚNIĘ, że moje auto odpalało za każdym razem, pracowało na wolnych obrotach i też gasło (rano to nawet po kilku sekundach). Uważajcie też na to gdzie tankujecie.
no to dokładnie ten sam problem od wczoraj. było -24C rano, dlugo nie chciał zaskoczyć. potem pojechalem do roboty i wszystko ok. odpalilem po pracy od pierwszego strzała po pewnym czasie (jak silnik nabral temp i szron, lód zaczął sie zamieniać w wodę) auto zaczęło świrować. mrugająca kontrolka (sprężynka) i brak mocy, wkręcał sie na max 3000 obrotów. po pożądnym rozgrzaniu sie auta i przejechaniu ok 200km (ok. 3h) problem znikł. dzis rano - 18C auto zapala od pierwszego strzała, ale radosc gasnie jak po nagrzaniu sie silnika znów zaczyna mrygac kontrolka. po przejechaniu ok 100km (ok 1h) i pożądnym nagrzaniu się całego auta problem znikł i auto zap....a. Moim zdaniem coś z elektroniką/elektryką choc mechanik stwierdził wtryski :). jednak z tego co piszecie pedał gazu moze byc przyczyną.
warto dodac, że taki przypadek wystąpił już w zeszłym roku jak zima odpuszczała, jednak było to jednorazowe zdarzenie.
FORD CONNECT 1,8 TDCI (90KM) mam to samo od kilku dni pojawia sie ta chora kontrolna, bez komputera wymieniłem dziś na oryginał CZUJNIK WAŁKA ROZRZĄDU - niestety nic nie dało (chyba, że trzeba wykasować błąd z kompa?) auto po wyłaczeniu zapłonu OK ale po dodaniu gazu czuć że ma słabe obroty (mam tak od 4 dni) ale przedwczoraj wszystko śmigało super - jechałem nawet 140km/h i nic myślałem, ze po problemie ale znowu rano. Wątpie aby u mnie był to PEDAŁ GAZU, jutro wymieniam filtr (bo ostatnie temperatury to średnio ok -20 u mnie) jak to nic nie da idę na komputer. Auto ma raczej dobre wtryski :) no ale to się zobaczy jeśli zmiana filtra nic nie da.
będę w kontakcie jutro ok 10 może dotrę do pracy z nowym filtrem to dam znać.
Ja też od czwartku mam problem z foką 1,8 tdci 100KM. sprężynka się zapala, auto gaśnie, ponowny rozruch w biegu i jedziemy. Dzieje się to tylko na zimnym silniku, po dojściu do właściwej temperatury problem znika.
Myślę ,że Jarro ma rację-trzeba przeczekać mrozy, może nocleg w ciepłym garażu dobrze by zrobił zmarzniętemu paliwu( choć jeżdżę na BP Ultimate). Mróz niekoniecznie dobrze działa na elektronikę.
To wielka sciema mechanika chcial mnie naciagnąć na koszty. Taka zima jak obecnie jest przyczyna tej usterki z zapalaniem się kontrolki. Mam kolege który posiada rownież silnik tdci i tez mu gaśnie po przejechaniu pewnego odcinka nawet kilka razy. ZMIANA PALIWA NA LEPRZE!!!!!!!!. Choc zatankował ostatnio na shelu też ma kłopoty. Jak rozgrzeje silnik jest wszystko ok. Nie panikowac przeczekac mrozy wszystko wroci do normy. pozdrawiam.
Moi drodzy, ja od ponad roku wsadziłem w forda tdci 1,8 2001r już ponad 10 tys. wszystko przez co chwile migająca kontrolkę, zaczęło się w grudniu 2010 zapaliły sie kontrolki auto po kilkugodzinnym zastoju nie odpaliło, okazało się że to wtryski, wiec wykręciłem i wysłałem do regeneracji zapłaciłem 2.200 wtryski odesłali no i auto na lawetę i do mechanika żeby założyli i wgrali kody, okazało się że wtryski odesłali niezregenerowane, po licznych telefonach nie udało się z tym nic zrobić bo reklamacji nie przyjmują, czyli kasa poszła. Zdecydowałem się że na miejscu w serwisie zregenerowali mi wtryski wszystko super cena za jeden 450 wszystko cacy, po dwóch dniach znowu. wiec auto z powrotem na lawetę, poprawili błąd kasy nie wzięli, super niby się udało. Az tu znowu i wtedy zaczęli główkować, powymieniali pełno rzeczy, zregenerowali pompę, wtryski wszystko super wykonali, koszt 4,500 tys.- masakra. no auto jeździło do zeszłego miesiąca. praktycznie ciągle zapala się kontrolka po zgaszeniu silnika wszystko ok ale nie mogę przyspieszyć autem bo szarpie, co wciskam gaz to kontrolka sie zapala, jeździć się nie da, może to wina tych mrozów teraz. nie wiem co robić najchętniej rozwaliłbym auto gdzieś na drzewie i ściągnął z autocasko.... bo nikt nie kupi takiego auta. Czytając wasze historie zastanawiam się czy to nie wina pedału gazu,może jeszcze warto to wymienić bo filtr paliwa dobry.......
mam podobny problem, foka 1.8 tdci 115 km. pali miga kontrolka świec żarowych żarowych, auto nie może zapalić, wymienione zostały świece, gdyżmechanik wykrył ten problem na komputerze, dalej to samo, potem mówił mi że odziwo komputer pokazuje teraz problem z wtryskami, zrobiłem wtryski, a problem nie zniknął, pomocy!!!!!
u mnie nie ma błędów, kontrolka się nie zapala za to foca sama dodaje gazu, jeżeli trzymam pedał gazu cofnięty nogą do oporu sytuacja się normuje(800obr), po restarcie jakiś czas jest ok
też miałem ten problem. wymieniłem pedał gazu w ASO (700PLN) i kontrolka jest ok. martwi mnie tylko to, że stracił całkiem moc. muszę się chyba wybrać w ramach reklamacji do ASO. czy mieliście jakieś problemy z mocą po wymianie pedału?
Mam focusa 1.8.td 2000r migająca kontrolka świec żarowych spada na 900 obrotów i zero reakcji na gaz .zdemontowałem pedał gazu rozebrałem wyczyściłem acetonem ścieżki i jeżdżę .potencjometr skleiłem kropelką.
Ja mialem w focusie 1,8 tdci z 2003r migajaca kontrolke podgrzewania swiec zarowych i na kompie wyszedl blad czujnika cisnienia paliwa ( jest w pompie paliwowej) po skasowanui do dzis spokoj.
Mam focusa 18 tdci 115km najpierw zaczęła mrugać kontrolka od świec pojechałem do mechanika okazało się ze wtrysku 2 zgubił kody, zakodowali wtryski ale tydzień później to samo. Proszę o pomoc ??
Witam.Miałem problem ze świecącą kontrolka świec żarowych,samochód przechodził na wolne obroty,pedał gazu przestawał działać.Na komputerze błędy P1576,P1342,P1344.Mechanicy potwierdzili na 99% to pedał gazu.Odradzili zgodnie kupno używanego za jakiś czas może się to powtórzyć!!!Nowe tylko oryginalne Forda od 420-480zł .U mnie 450zł.Ból kupiłem i wymieniałem sam trochę się namęczyłem brak odpowiednich kluczy ale dałem radę.Na razie wszystko ok!!!Aha w rozebranym starym pedale dwie ścieszki były kompletnie wytarte więc na 100% to było to .Pozdrawiam działajcie.
Witam.U mnie w moim focusie 1.8tdci zaczyna mrugać kontrolka świec żarowych na wolnych obrotach(nie zawsze),lub podczas jazdy ale dopiero na 5biegu.Byłem w Aso i po podłączeniu do komputera nie wykazał żadnego błędu.Jeśli ktoś miał podobne obkawy i udało mu się usunąć to proszę o pomoc.
Ja mam podobne objawy co beren1 - przekraczam 2k zaczyna migac kontrolka od swiec zarowych po chwili jak wrzuce na bieg jalowy auto gasnie przekrecam stacyjke i jest ok do kolejnego przekroczenia 2tys obrotow.
Filter paliwa tydzien temu wymienilem, zatankowalem na lotosie 28L i dolalem lewusa 20L, a przedtem bez lania lewego spuszczania bylo ok przejechalem 400km i nic sie nie dzialo, dolałem paliwko ze sprawdzonego żródla i po 50 km zaczęło auto wariowac. 1,8 TDCI
Ja natomiast miałem jak wy powyżej, jadę kontrolka mruga, wyłączam silnik włączam nie mruga. Przekraczam 2k znowu wink. Okazało się, że filtr paliwa, po wymianie ok. Natomiast dzisiaj, jadę sobie nagle sprężynka, wyłączam silnik włączam stacyjkę i co mruga stale. Na kompie spalanie stukowe na 2 cylindrze. ew błąd czujnika spalania stukowego. Zastanawiam się jeszcze nad lipnym paliwem. Tylko zastanawia mnie dlaczego po wyłączeniu i włączeniu silnika błąd nie znika, i dalej nie włącza się podczas jazdy... ehhh masakra z tymi 1.8 TDCI
Też niestety zostałem dotknięty usterką pedału gazu:) Objawy są proste. Podczas jazdy obroty spadają na 800 i nie można już nic zrobić. Po ponownym uruchomieniu silnika błąd się kasuje i można jechać dalej. Byłem u mechanika na diagnozie i wytłumaczył mi dlaczego się tak dzieje. Po prostu ten błąd powoduje przełączenie pompy paliwowej w tryb awaryjny i dlatego auto trzyma te 800 / min. Pedał nadaje się tylko do wymiany. Pozdrawiam!
Witam. Ja mam taki sam problem jak opisany w tytule, tyle że u mnie w Focusie mruga ta kontrolka nawet jak zgasze i odpale silnik, i obroty nie wchodza wyżej niż na 3 tys obrotów. Pod komputerem wykazało bład pierwszego cylindra, jednego ze wtryskiwaczy chyba trzeciego i jeszcze jeden jakis bład ale nie pamiętam i nie dało rady tego usunąc. A mechanik nie wiedziała jaka jest pzryczyna. Czy ktos może miał podobny problem i wie??:)
Re.Maćko: to bardzo dziwne, że komp nic nie wykazał. Kontrolka świec -jeśli miga- sygnalizuje jakiś błąd, a komp powinien ten błąd odczytać, bo zostaje w pamięci komputera pokładowego i nie powinno mieć znaczenia to,że resetujesz go wyłączając zapłon, u mnie nie miało to znaczenia,za pierwszym razem stwierdzono usterkę pedału gazu solidnym testerem, trwało to raptem 30 sek. z podłączeniem. Może znajdź porządny tester albo skołuj lub pożycz sprawny pedał gazu i wypróbuj u siebie, to raptem trzy śrubki. Jeśli twój pedał ma czarną puszkę z gniazdem to jest wiekowy i może być to samo co u mnie. p.s. mój stary leży jeszcze w szafce?
Witam, mam całkiem podobny problem co poprzednicy tzn. podczas jazdy zapala się kontrolka świec, auto traci moc i nie ma szans na jazdę, gaszę i odpalam na nowo i jest ok, lecz co jakiś czas ta sytuacja na nowo się powtarza i powoli tracę cierpliwość. Byłem już dwa razy na komputerze i nic nie wykazało, także sam nie wiem co robić!! Czy to pompa, pedał gazu, filtry a może wszystko??
pomyślałem, że pedał i tak do wymiany, to go rozbiorę i zobaczę co w trawie piszczy. okazało się, że ma on 6 potencjometrów (model w czarnej obudowie -starszy model) z czego 2 wytarte do gołego, tylko z boków cieniutkie ścieżki, więc wygiełem blaszki suwaków tak żeby chodziły po resztkach ścieżek i złożyłem go do kupy. nawiasem mówiąc w zabawkach są lepiej wykonane suwaki niż tu--ford sę nie postarał,mam nadzieję, że w nowych pedałach jest to zrobione solidniej. założyłem zregenerowany pedał i jeżdże już trzy dni bez problemu.
kjcross-- jeśli to komp stwierdził usterkę na pompie to warto się temu przyjrzeć , u mnie komp wskazywał cały czas na czujnik pedału gazu.
witam ta sama sytuacja u mnie.pedał gazu czy potencjometr tezeba wymienić co ma to ze sobą wspólnego.z góry dziękuje za lekcje i cenne nauki chroniące mnie od naciągaczy.na marginesie mój mechanik stwierdził 3 błędy na pompie i zalecił regenerację
tak jak myślałem,sprawdził na kompach -mówił że trzech- i wyszło że czujnik pedału gazu, teraz chyba potraktuje go WD40 lub czymś podobnym bo i tak do wymiany i zobaczymy.
Witam, mam focusa 1.8TDDI 90KM z 1999r. objawy jak w tytule -jadę,mruga kontrolka,obroty jałowe,zero gazu,wyłączam, zapalam bez problemu(nawet nie zatrzymuję się) i jadę dalej do następnego razu. Dzieje się to coraz częściej. Byłem na kompie -czujnik przy pedale gazu ,warsztat tylko diagnozuje nie naprawia. Znalazłem mechanika, który z opinii ludków jest w tym najlepszy i co powiedział: na 99% wtryski,możliwe że wymiana pompy i czyszczenie układu paliwowego, nie ma znaczenia że w maju wymieniłem filtry. ale trochę cierpliwości bo jutro ma mieć specjalny moduł do kompa i wszystko się okaże. Ja poczekam cierpliwie a co wyjdzie to wam napisze :)
Tak ja miałem taki sam problem. problem w tym ze to jest wina pedału gazu. Byłem na kompie w serwisie i wykryło błędy w pedale. Zmienilsimy pedał gazu i wszytko ok :)
Tak ja miałem taki sam problem. problem w tym ze to jest wina pedału gazu. Byłem na kompie w serwisie i wykryło błędy w pedale. Zmienilsimy pedał gazu i wszytko ok :)
Ford focus 1.8 TDCI 2003/11. Przy duzych obrotach zapala się kontrolka swiec zarowych, auto przechodzi w tryb awaryjny, spadaja obroty. Po przekreceniu stacyjki wszystko ok.. ponowne zwiekszenie obrotów i znów to samo.
Komp wykazał błąd czujnika ciśnienia paliwa. Po wymianie filtru paliwa problem znikł.
Witam koledzy. mam ten sam problem. Foka kupiona dwa dni temu ... silnik tdci 115km.. pali super od strzalu swiece wymienione olej i filtry.. ale zdarzylo mi sie wczoraj jade jade i auto zgaslo odpalilo dopiero po godzine i chodzilo juz do dzisiejszego poludnia. i znowu to samo pol godz odczekalem auto zapalilo a kolejny raz mialem dzisiaj wieczorem odczekalem zapalil.. jade jutro podpiac pod kompa i zobaczymy.. moze wy macie jakies rady co to moze byc? z gory dzieki moj mail izzixd@gmail.com
WITAM MAM PROBLEM Z FOCUSEM 1.8TDCI 2003 DZIEJE SIE TAK PALI KIEDY CHCE A JAK NIE PALI TO KIEDY NIM KRECE TO ZACZYNA MIGAC POWCHIWLI KONTROLKA SWIEC ZAROWYCH BŁEDÓW ZADNYCH NIEMA ZAUWAZYŁEM JAK SPRAWDZAŁEM ZE JAK ODKRECIŁEM GŁOWNY PRZEWÓD PRZY POMPIE KTÓRY IDZIE DO COMONREALI TO TAM PRAWIE WOGÓLE NIE CISNIENA ROPA TYLKO ZNIEGO WYLATUJE NA ALTERNATOR A TAM MUSI BYC PRZECIEZ CISNIENIE TAK PRZYNAJMNIE MI SIE WYDAJE TEZ ZRONBIŁ TAK ZE ODKRECAŁEM WFTRYSKI TO NA 3CL WOGULE NIE BYŁO ROPY PRAWIE NIECO MA ROBI MECHANICY NIE WIEDZA
Najlepiej jedz do jakiegos zaufanego mechanika a jak nie to do salonu.ewentualnie spróbuj wymienic czujnik polozenia walu rozrzadu jesli ci samochod nie odpala a miga kontrolka swiec zarowych.cena jego bedzie nie wieksza niz 110zl, ale najpierw radzilbym powiedziec mechanikowi zeby sprobowal wlozyc swoj bo to moze a nie musi byc ta przyczyna.
Witam. Mam problem. Mechanik zrobił wtryski w Ford Focus Kombi 2002 1.8 TDCI, ale nadal wyskakuje kontrolka sprężynka, już raz był u niego w reklamacji, powiedział, że wszystko jest dobrze (wtryski, pompa), że się zapowietrzył. Ale przed oddaniem auta sprawdziliśmy na komputerze u innego mechanika i wyszły takie błędy: pompa A, i że w 2 i 4 wtryskiwaczu coś się dzieje i ciśnienie na listwie. Więc mnie to dziwi, że on powiedział, że w pompie i wtryskach nic się nie dzieje. Dzisiaj znowu się zapaliła:( Już nie wiem co robić. Mamy już dosyć bo to się ciągnie od września. Proszę o porady.
Witam.Mam problem z fordem focusem 1.8tdci. mianowicie chodzi o to ze nie chce zapali i zaczyna mrugac kontrolka od swiec zarowych. musze czekac z 15 min i moze laskawie odpali. mechanik podlaczyl go do komputera i wykrylo blad na wale rozrzadu. wykasowal go oczywiscie. jeden dzien bylo wszystko ok i powrocil problem.prosze o porade co to moze byc.rozrzad wymienilem filtry wymienilem i swiece rownie. piszcie na maila ralfi30@poczta.onet.pl
Nie wiem czy to ma związek z tym problemem ale w mojej foce 1.8 TDCI 115 KM wyskakiwała sprężynka wszyscy mechanicy orzekli wtryski i pompa okazoło się że filtr paliwa (firmy no-name) był gówniany po wymianie na nowy Bosch-a problem się skończył.Koszt wymiany w serwisie BOSCH około 140 zł na allegro sam filtr kosztuje około80-90 zł.
dokładnie potwierdzam zużycie przy pedale gazu potencjometru istotą sprawy jest to że to klimatyzacja jest temu winna powstaje wilgoć w puszce przy pedale gazu i od czasu do czasu należałoby zwykłą suszarką do włosów wysuszyć czasami ginie problem czasami nie zależy od zużycia płytki w puszce znajdującej się przy pedale lub zwykła wymiana pedału na nowy i problem znika
Komentarze
u mnie czasem sie pojawiało miganie kontrolki żarowej i utrata mocy w czasie jazdy. Ale po wymianie filtra paliwa problem znikł. Przejechałem już od tamtego momentu ponad 3000km i problem na szczęście sie nie pojawia.
pozdrawiam sławek
Pytanie moje czy można zwrócić samochód jeżeli sprzdający auto skup i sprzedaż zapewniał że przez trzy miesiące nic się z nim nie powinno dziać!!!
Widzę że dużo jest tu tematów związanych z wyskakującą sprężynką. Mam ten sam problem i zauważyłem że pojawia się dość często przy prędkości powyżej 140km/h. Filtr mam wymieniony a ostatnio nawet robiłem altenator. Trochę cięzko mi zapala. Macie pomyśl gdzie jeszcze szukać? Mechanicy standard mówią że wtryski a potem pompa i kasują grube pieniadze ale ja jestem innego zdania. Mam nawet kody błędów które wyrzucił komp : P0251 i P1608. Mój model to Focus 2002 1,8 tdci macie jakiś pomysł?
Pozdrawiam
Mam Focusa 1.8 tdci 115 KM (2002)
Mam następujacy problem. Historia zaczyna sie jakieś 2 miesiące temu. Pewnego dnia pojechałem w małą traskę przejechałem jakieś 60 km zgasiłem auto, było wszystko ok. Następnego dnia z samego rana chciałem przestawić Foke w cień a tu niespodzianka...nieodpala. Zaczeła migać kontrolka świec żarowych i zero życia. Ściągnąłem autko na warsztat podpieli pod kompa a tam chyba ze 20 błędów więc nie będe ich wymieniał. Po głębszej analizie okazało się że jakies zaworki na wtryskach szlak trafił wiec troche popłynąłem. Po naprawie okazało się jeszcze że do wymiany był czujnik położenia wałka rozrządu. Foka zaczęła jeżdzić choć nie do końca tak jak bym sobie tego życzył. No ale jezdzilo wiec olalem temat. Aż do dzisiaj. wsiadłem sobie do auta i od samego początku czuje, ze cos nie halo. Strasznie słaby sie zrobił no i kilka razy zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Szybko więc podjechałem do warsztatu Póki jeszcze mogłem i co się okazuje? Komp pokazuje 2 błędy: czujnik ciśnienia paliwa i pompa wysokiego ciśnienia. Co wy o tym myslicie? Pozdrawiam
Mam Focusa 1.8 tdci 115 KM (2002)
Mam następujacy problem. Historia zaczyna sie jakieś 2 miesiące temu. Pewnego dnia pojechałem w małą traskę przejechałem jakieś 60 km zgasiłem auto, było wszystko ok. Następnego dnia z samego rana chciałem przestawić Foke w cień a tu niespodzianka...nieodpala. Zaczeła migać kontrolka świec żarowych i zero życia. Ściągnąłem autko na warsztat podpieli pod kompa a tam chyba ze 20 błędów więc nie będe ich wymieniał. Po głębszej analizie okazało się że jakies zaworki na wtryskach szlak trafił wiec troche popłynąłem. Po naprawie okazało się jeszcze że do wymiany był czujnik położenia wałka rozrządu. Foka zaczęła jeżdzić choć nie do końca tak jak bym sobie tego życzył. No ale jezdzilo wiec olalem temat. Aż do dzisiaj. wsiadłem sobie do auta i od samego początku czuje, ze cos nie halo. Strasznie słaby sie zrobił no i kilka razy zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Szybko więc podjechałem do warsztatu Póki jeszcze mogłem i co się okazuje? Komp pokazuje 2 błędy: czujnik ciśnienia paliwa i pompa wysokiego ciśnienia. Co wy o tym myslicie? Pozdrawiam
Pozdrawiam
Należy co wymienić lub przeczyścić
WYJAŚNIĘ, że moje auto odpalało za każdym razem, pracowało na wolnych obrotach i też gasło (rano to nawet po kilku sekundach). Uważajcie też na to gdzie tankujecie.
warto dodac, że taki przypadek wystąpił już w zeszłym roku jak zima odpuszczała, jednak było to jednorazowe zdarzenie.
będę w kontakcie jutro ok 10 może dotrę do pracy z nowym filtrem to dam znać.
Myślę ,że Jarro ma rację-trzeba przeczekać mrozy, może nocleg w ciepłym garażu dobrze by zrobił zmarzniętemu paliwu( choć jeżdżę na BP Ultimate). Mróz niekoniecznie dobrze działa na elektronikę.
Filter paliwa tydzien temu wymienilem, zatankowalem na lotosie 28L i dolalem lewusa 20L, a przedtem bez lania lewego spuszczania bylo ok przejechalem 400km i nic sie nie dzialo, dolałem paliwko ze sprawdzonego żródla i po 50 km zaczęło auto wariowac. 1,8 TDCI
kjcross-- jeśli to komp stwierdził usterkę na pompie to warto się temu przyjrzeć , u mnie komp wskazywał cały czas na czujnik pedału gazu.
Komp wykazał błąd czujnika ciśnienia paliwa. Po wymianie filtru paliwa problem znikł.