Szukaj

Kłopot z rozruchem silnika.
Ford Focus I Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW 1998-2005

  • Autor: ~ideem
  • Kategoria: silnik
Podczas uruchamiania silnika dzieje się coś takiego jakby coś się "zacinało" i nie pozwalało na "odpalenie". Nie ma żadnej reguły czy to pierwsze uruchomienie czy w ciągu dnia. Świece żarowe wymienione, kontrolka gaśnie więc wszystko powinno być ok. I bywa czasami tak, że jest wszystko tak jak należy. Co może być tego przyczyną?

Komentarze

moj fokus nie reaguje absolutnie po przekreceniu kluczyka nie gasna swiatelka kontrolne slowem zero zmian a rozrusznik milczy mechanik naprawil stacyjke przeczyscil rozrusznik a ten teraz zaczyna krecic i odpala ale raz na 10 prob co poczac?
Odpowiedz
jeśli słychać pyknięcie (uruchomienie się elektromagnesu przy rozruszniku) a rozrusznik wcale nie kręci może być tak jak u mnie- uruchomienie elektromagnesu przy rozruszniku powinno podać napięcie na sam rozrusznik ale u mnie był już wypalony styk przekazujący napięcie i raz łapał raz nie- wymiana elektromagnesu(przy rozruszniku) załatwiła sprawę (nowy ok 60zł).proste i nawet amator pod domem sobie z tym łatwo poradzi ;)
Odpowiedz
tusia_m
Mi sie zdazylo cos takiego raz, ze utnknal mi na trzy dni a potem odpalil za pierwszym razem. Powiedzieli, ze to albo rozrusznik, albo immobilaizer... Ile kosztuje wymiana rozrusznika?
Odpowiedz
Miałem to samo. Włączło się dodatkowo "koło dwumasowe". Waliło jak w traktorze. Przyczyna-zbyt niskie obroty przy rozruchu. Disel wymaga dużo wyższych obrotów przy rozruchu niż benzyna. Pomogła wymiana rozrusznika.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Focus I Kombi 1.8 TDCi 101KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Focus I Kombi