powoli spadają obroty silnika (przy zmianie biegów po wciśnięciu sprzęgła obroty wzrastają a dopiero po chwili zaczynają spadać)
Komentarze
~m
11 lat temu
Rozwiązanie problemu
5
wymieniłem czujnik położenia przepustnicy i chodzi jak nowy kupiłem zamiennik na alegro za 44zł i jeszcze ma gwarancje na 3 lata, przewód miałem dobry :) usterka była sprawdzana na kompie i pokazywał bład tego czujnika
W moim Focusie było to samo wymiana silnika krokowego nic nie dała.Przyczyna to stary sparciały i dziurawy przewód gumowy przy kolektorze dolotowym,znajduje się z tyłu silnika ,poniżej przepustnicy,podłączony jest do kolektora.Dziura powoduje zasysanie powietrza i utrzymywanie się obrotów.
objawy jak w temacie-ja osobiscie zainwestowalem w silniczek krokowy,orginalny forda(rzekomo rzemiocha jest slaba i pada po krotkim czasie) co fakt troszke pomoglo(obroty nie sa az tak podbijane przy zmianie biegow ale problem pozostal wiec to nie to. przeplywomierz wymienilem rowniez-bez wiekszych zmian.
odwiedzajac forda-servis dowiedzialem sie ze wiedza co to jest moga zrobic ale powiedziec nie chca co najfajniejsze jak tutaj wszyscy zainteresowani wizimy to czesty problem zeteków 1.8 16v no coz jak juz pojade a pojade do FORDA to napisze co bylo
(o ile mi powiedza)
różne mogą być przyczyny, może silnik krokowy... dużo osób chyba by to sugerowało tylko do tego musiałaby być nierówna praca silnika i gaśniecie w późniejszych etapach.... Ja miałem takie coś jak miałem popsuty czujnik prędkości - gasł samochód, nierówne obroty, i wyłączanie się zegarów!
Komentarze
odwiedzajac forda-servis dowiedzialem sie ze wiedza co to jest moga zrobic ale powiedziec nie chca co najfajniejsze jak tutaj wszyscy zainteresowani wizimy to czesty problem zeteków 1.8 16v no coz jak juz pojade a pojade do FORDA to napisze co bylo
(o ile mi powiedza)