Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~Pakito29
7 lat temu
20
witam mam foczkę 1,6 16v w sedanie z 2001 r silnik zeteksa mam taki problem mianowicie gdy jest ciepło i silnik jest rozgrzany to gdy zatrzymuje się na światłach i chce ruszyć szybko to nagle traci moc i rusza tak bardzo powoli. jaka może być tego przyczyna ?
Mam focusa 1.8 z1999roku. Jakiś czas temu dotknął mnie podobny problem, strata mocy, szarpanie przerywanie na niskich obrotach, wymieniłem cewkę i okazało się, ze jeszcze gorzej pracuje, wiec zamontowałem stara na nowo i jest ciut lepeij... Dodam tylko ze oprócz tego nierówno pracuje... Może ktoś wie co jest grane?
U mnie w c-max´e 1.6 benzyna z 2006 tez szarpnie jadac na 1 lub 2 bieg(predkosc jednostajna),albo ruszajac zadlawi sie czasami i tez wolniej przyspiesza,ale nie zawsze.Bylem na odczycie,nic nie wykazalo na kompie.
Czy to Cewka?
Do ~>Krzychu:
Mam pytanie, czy udało Ci sie wyjaśnić co było przyczyną dlawienia lub szarpnięcia na 1 lub drugim biegu.
Prosze o odpowiedz mam to samo.
Pozdrawiam
Wymienilem przewody zaplonowe i pomoglo na jakis czas,ale znowu objawy zaczynaja wracac.Zastanawiam sie czy do Forda nie jechac,albo czekac jak Check wywali.Pzdrawiam.
Ja mam w moim focusie 1.8 16v mam 150tys. i wymieniałem już 2 cewki, nie działał 1 cylinder, ustawiłem zawory na płytkach bo kiedyś miałem podobne objawy i okazało się, że jeszcze cewka do wymiany - teraz chodzi jak pszczółka.
mam problem z focusem 1.6 16v. traci moc ciezko wchodzi na obroty a przy tym ma slabe przyspieszenie oraz od predkosci 100 km/h auto wpada w drgania i silik glosniej pracuje. cewke kable swiece wymienione. podejzewam czujnik predkosci vss bo czasami predkosc spada mi do zera i w tym momencie jakby delikatnie tez tracil moc. Prosze o pomoc
Witam!
Mam problem z ford focus 1.6 benzyna rocznik 2001 po lifcie.
Podczas jazdy dodając gazu samochód dostaję delikatnego drgania , wolno łapie prędkość i przy większej prędkości < 80km> czuć tak jakby salinę.
POMÓŻCIE- Mam focusa 2002 1,6 benz. w zimie nie ma żadnego problemu ale jak temp na zewnątrz jest wysoka ponad 25 c to auto mi gaśnie. Temp silnika normalna, działa normalnie aż gaśnie. Wystarczy odczekać chwile i wtedy pali, i tak w kółko. Na kompie nie wykazuje żadnych błędów. co to może być, co robić? lato się zbliża a tu strach jechać :/
Jeśli szarpie, przerywa np. przy podjeździe pod górkę to może być: cewka, świece, przewody, a ostatnio okazało się że zapchany przewód odpowietrzenia w skrzyni korbowej...po wymianie jest jakby ciut lepiej, ale chyba nie do końca super (ale może jesteśmy przewrażliwieni). Aha, efektem wcześniejszych, długich poszukiwań diagnozy przez różne warsztaty jest kompletne uszkodzenie katalizatora... Jeden z warsztatów mówił też o wymianie jakiejś końcówki mocy, ale nie mam pojęcia o co chodzi...Po tym dłuuuugo nie było problemów z cewką.
Nie ma co grzebać, latem mechanik nie zauważył mikropęknięć na cewce. Przyznaję, że w serwisie w Szczecinie pan z obsługi mi powiedział, że cewki w Focusie nie wytrzymują za długo i miał rację. Kupiłem podróbę za 190 PLN i jak ręką odjął. Pół roku jeździłem z szarpiącym silnikiem i nikt nie wiedział co jest i dzięki rzetelnemu mechanikowi z ASO Szczecin, uwierzyłem mu i nie żałuję.
Witam, mam podobny problem z esckiem 1.3 b z 1992. Wymieniłem świece, cewkę, przewody. Odpalił ale nie na długo i nie miał tzw odejścia, aha, i czujnik wału wymieniony. O co w tym wszystkim chodzi ? Podjechałem ledwo pod dom, zgasiłem i chciałem odpalić z jakiś czasz a tu d...a ! Rozrusznik kręci a nie zapala. Pomocy please !!!!
Padła po 165k, silnik zaczął pracować na 3 cylindry. Wcześniej przerywał przy dynamicznym przyspieszaniu, ale w zimę jak wiadomo człowiek mało dynamicznie jeździ, a zima była długa w tym roku.
Ten sam problem (1.6 16V) wystąpił przy ok. 80tys. km. W ASO wymienili cewkę, świece i przewody WN. Łącznie z diagnozą na komputerze kosztowało coś ok. 700zł.
Do : Prawdopodobnie silniczek wolnych obrotów do wymiany...koszt ok. 400 PLN,a wymiany dokonasz sam bez większego problemu. Odłącz jednak akumulator,po wymianie podłącz i po krzyku. Powinno grać,miałem podobne objawy i ustąpiły po wymianie silniczka.
mam podobny problem od jakiegos miesiaca ... i coraz to bardziej sie nasila na kazdym biegu, przy wyprzedzaniu i nawet przy zmianie biegów przerywa ... czyzby to była cewka.świece wymienione przewody filtr paliwa
Mnie dotknęło. Ustalenie, że to cewka powoduje dławienie silnika podczas wyprzedzania zajęło mi sporo czasu, a nietrafione opinie fachowców w serwisach ASO i nie tylko kosztowały sporo pieniędzy.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu