Szukaj

Alternator.
Ford Focus I

  • Autor: ~Wojek82
  • Kategoria: instalacja elektryczna
Po wymianie wszystkich możliwych części w alternatorze,skączyły się szczotki itp., wymieniłem wszystko co możliwe ale niestety co jaiś czas pojawiał się błąd brak ładowania, ale ładowanie było okazało się że nadpala sie regulator napięcia (1,8 TDDI), wymieiony po raz drugi i trzeci i nadal to samo zapala się podczas jazdy brak ładowanie. Niestety ten rodzaj Foczek nie przyjnuje zamiennika tzreba szukać orginału.
Pozdrawiam
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 16
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

a co niby daje ta regulacja niby inteligentna skoro i tak cały czas utrzymuje gdy jest sprawne 14.4v? A jak jest coś nie tak z tym idioctwem to raz ma 14 raz 14.4 A raz 12.8 zamiast w trybie awaryjnym utrzymywać coś ok 14v to tryb awaryjny ustawiony jest na 13.2v i to ma być rzekomo inteligentne ladowanei
Odpowiedz
Dotyczy to również innych aut, które mają regulator kontrolowany przez PCM- stąd ta cena. Np. nowe Mercedesy itp. Swoją drogą jestem elektronikiem i bardzo chwalę sobie skomplikowane i inteligentne regulatory, które dostosowują prąd ładowania w funkcji zapotrzebowania na energię. Super sprawa.
Odpowiedz
I nie wiedzieć dlaczego są to jedne z najdroższych regulatorów napięcia... no ale jak się ma układ ładowania rodem z promu kosmicznego (sic!) to tak ma kosztować. fuj nigdy więcej forda!
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Focus I
Średni koszt przejechania 100 km
33,67 zł
6,3
l/100km
9,2
l/100km
10,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Focus I