Szukaj

falowanie obrotów silnika
Ford Fiesta III 1.3 KAT 60KM 44kW 1991-1997

  • Autor: Centaur
  • Kategoria: silnik
Na postoju włączony silnik obroty spadają do ok. 500 Po 1-2 sek. wzrastają do ok.900. Objaw powtarza się. Podobnie spadek obrotów występuje po zmianie biegów np. na piąty i ustaleniu obrotów niższych niż na czwartym. Największe kłopoty są w korkach. Po krótkotrwałym zatrzymaniu i próbie ruszania (wciśnięciu gazu) mijają 2 sek zanim silnik wejdzie w obroty i przestanie dusić się. Według dwu diagnoz postawionych w stacji napraw.
1. Czujnik położenia przepustnicy albo elektroniczny regulator wlotu powietrza.
2. Silnik krokowy Wymiana czujnika położenia przepustnicy nic nie dała.

Ten wpis to prośba do osób obeznanych z problemem
o postawienie właściwej diagnozy.

Komentarze

kup sobie mózg a potem szczel bąka :)
Odpowiedz
pal na 3 poczym daj mu wiecej gazu zeby akumulator sie naładował lepiej i wtedy przepustnica wleci w obieg czy gmp bedzie szło w dmp a dmp w gmp, zmień dywaniki w środku i kołpaki i bedzie oki :)
Odpowiedz
98 do baku i usztywnić linkę od gazu
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Fiesta III 1.3 KAT 60KM 44kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Fiesta III