- Autor: Centaur
- Kategoria: silnik
Na postoju włączony silnik obroty spadają do ok. 500 Po 1-2 sek. wzrastają do ok.900. Objaw powtarza się. Podobnie spadek obrotów występuje po zmianie biegów np. na piąty i ustaleniu obrotów niższych niż na czwartym. Największe kłopoty są w korkach. Po krótkotrwałym zatrzymaniu i próbie ruszania (wciśnięciu gazu) mijają 2 sek zanim silnik wejdzie w obroty i przestanie dusić się. Według dwu diagnoz postawionych w stacji napraw.
1. Czujnik położenia przepustnicy albo elektroniczny regulator wlotu powietrza.
2. Silnik krokowy Wymiana czujnika położenia przepustnicy nic nie dała.
Ten wpis to prośba do osób obeznanych z problemem
o postawienie właściwej diagnozy.
Średni koszt
przejechania 100 km
40,00 zł
Komentarze