Szukaj

Problem z dyszą wolnych obrotów.
Ford Escort VII

  • Autor: ~rolinko
  • Kategoria: silnik
Problem powstaje przy zmianie biegu np. z dwójki na trójkę wówczas silnik wchodzi na wysokie obroty.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 31
Nie wystąpiła: 9

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Ja też jestem już po wymianie silniczka krokowego.Do wszystkich modeli ceny ok 100pln,a u mnie przy benzynie 1.4 tylko orginał ok.400pln. Raz to przeżyłem,ale po ok.2 latch od wymiany znowu pojawiły się objawy nierównej pracy na wolnych obrotach.W związku z wysoka ceną nowego silniczka,zacząłem szukać innych rozwiązań.Znalazłem mechanika,który znalazł przyczynę i usunął ją za 30pln.Rozwiązanie było banalnie proste.Wystarczyło oczyścić przepustnicę przed kolektorem i jak ręką odjął.Silnik wrócił do normy.
Odpowiedz
Też mam ten problem. Na zimnym silniku obroty szybują do 2000 a czasem nawet 2500 obr/min. Po rozgrzaniu silnika sytuacja troszkę się się uspokaja. Najczęściej przy dojeżdżaniu do skrzyżowania obroty są wysokie a spadają gwałtownie po zatrzymaniu. Wydaje mi się, że ta usterka ma spory wpływ na zwiększone zużycie paliwa.
Odpowiedz
Problem częsty. W naprawieniu znacznie tańszy i prostszy niż wymiana zaworu bocznikowego (pop. krokowca). Tylko masa mechaników jak słyszy, że wysokie obroty to mówią od razu, że krokowy (a zawór bocznikowy to nie to samo). I potem taki kowalski płaci za niepotrzebną część.
Odpowiedz
to jest silniczek krokowy. możesz postarać sie go zdemontować i bardzo dokładnie przeczyścić benzyną. ja jeszcze potem potraktowałem go olejem w sprayu i tak na zmianę. pomogło na 2 lata a bardzo dużo jeździłem. a jak kupujecie nowy to w granicach 200 zł zamiennik ( tylko nie kupujcie w znanej "hurtowni" motoryzacyjnej bo tam zawsze mają nawet 2X drozej niż w normalnych sklepach.
Odpowiedz
Ford Escort VII