Szukaj

Nieregularne obroty silnika.
Ford Escort V

  • Autor: ~hugo
  • Kategoria: silnik
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 4
Nie wystąpiła: 3

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Ja miałem podobne objawy przy uszkodzonych zaworach odpowietrzania zbiornika (zapchane)jeden wymiana, drugi czyszczenie i jest lepiej (obroty przestały skakać i nie odwala KANGURA), ale pompa paliwa chyba trochę dostała popalić (w najbliższym czasie ją wymienię i zobaczymy co będzie)
Odpowiedz
mialem to samo, wymiana elektronicznego czujnika sterowania przepustnica rozwiazuje ten problem, pozdrawiam
Odpowiedz
Slawliku z Chełmna twój problem jest do zrobienia w domu bez większego nakładu finansowego. Rozbierz tylko silnik podtrzymania przepustnicy jeśli mówimy o silniku 1,4 na monowtrysku. Tam jest taki czarny plastik koło samego silniczka a w nim miedziana blaszka na którą naciska kruciec z samego bolca naciskającego przepustnice. Dogni ją trocha bo to ona rozłancza działanie silniczka i przez to nie pozwoli wysunąc krućca do samego końca co w rezultacie odpowiada 3,5tyś obrotów albo jak ktoś już przy tym grzebał to nie wsadził tego plastiku w koła zębate przy krućcu naciskającym na przepustnice. Miałem taki sam problem i męczyłem się z nim 28 godzin i dałem sobie rade i to było to. A falujące obroty w mk5 to nie prawda ja się jeszcze z tym nie spotkałem w swoim.
Odpowiedz
podobny mam problem ze silniczkiem krokowym albo z regulator przepustnicy obrotow sam niewiem zreszta mechanicy tylko podlaczaja pod komputer i biora kase praktycznie za nic,a problem ten pozostaje.Mi natomiast wchodzi na obroty po rozgrzaniu nawet do 3,5 tys,mam oczywiscie rozlaczony siln krok,ale w zime to bedzie ciezko zreszta tak nie powinno sie robic,w lato owszem mozna.Moze ktos zna sie na tym i nam wszystkim pomoze,dziekuje i pozdrawiam.:)
Odpowiedz
Ja mam to samo, falujące obroty na postoju. Dodatkowo strzela i szarpie na jedynce i dwójce. Jeszcze jeżdżę cały czas na ssaniu. Proszę o radę. Z góry dzięki!
Odpowiedz
Oddałem do mechanika - do czyszczenia silnik krokowy - po odbiorze usterka pojawia się dalej (wariujące obroty)
(zapłaciłem 130zł).
Odpowiedz
Jeśli ma się problem z silniczkiem krokowym w 1.6EFI można go po prostu odłączyć i jeździć, nie ma żadnego problemu. Odpala nawet w największe mrozy bez problemu. Jeżdże tak już 3 lata, wszystko w porządku.
Odpowiedz
Należy zacząć od silnika krokowego, wymiana sprawdzić też hydrostat, który jest połączony wężykiem z silnikiem krokowym.
Odpowiedz
Obroty silnika są regulowane.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Ford Escort V
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
12,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Ford Escort V