Gdy na rano chcę go odpalić no to nie mogę i obecnie nim nie jeżdżę, gdy jednak jeszcze jak jeździłem był ciepły to odpalał ładnie, ale niekiedy musiałem pokręcić przestać i dopiero za drugim razem odpalał.
Komentarze
~jarek
12 lat temu
0
i ja mialem ten sam problem w curierze `95r 1.8D okazalo sie ze paliwo sie cofa do zbiornika... rozwiazanie bardzo proste i nawet nie drogie - zaworek z pompka w kształcie gruszki koszt ok 45zl montuje sie go przed filtrem.. a orginalny filtr z zamontowana pompka wyrzucilem i wstawilem filtr z golfa II 1.6D (taki z dwoma rurkami u góry)ok 22zl- i wszystko dziala az milo :-)
w starym filtrze jest orginalna pompka ktora sie czesto psuje...
Też miałem ten problem Dałem pompe wtyskową do uszczelnienia i regulacji Teraz jest ok Powodem zlego odpalania było to że na Ośce był luz i jak dłużej stał to paliwo sie cofało do baku i musiał długo kręcic zanim załapał a teraz jest ok Pali na strzał zimny czy ciepły
Witam.
Mateusz, coś pokręcił z oznaczeniami silników. Najpierw napisał, że jest to Diesel, a następnie jako paliwo podal Benzynę.
U mnie przy silniku 1.8D, pomogla wymiana pompy wtryskowej na nową ( uzywana z innego sprawnego samochodu) - zakup z allegro.Sprzedawca dal mi gwrancję, że jak nie zadziala to odda mi kasę.
Teraz samochód pali ładnie ( czy jest zimno czy ciepło ).
Jeszcze jedno - ja nie mam imobiliser'a.
Pozdrawiam.Paweł.
w starym filtrze jest orginalna pompka ktora sie czesto psuje...