Szukaj

poziom oleju w silniku
Ford C-MAX II Grand C-MAX Facelifting 1.5 TDCi 120KM 88kW 2015-2019

  • Autor: Piotr
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 260 tys. km
podnosi się poziom oleju w silniku, czujnik jakości oleju /lepkości/ wskazuje potrzebę wymiany oleju przy przejechanych 3000 km od wymiany, sprawdzone wtryskiwacze, filtr cząstek stałych dpf -ok. brak oznak przedostawania się płynu chłodzącego do silnika, co to może być ?

Komentarze

Zatkany smok olejowy. Uwaga - dzieje sie tak przy wypalaniu DPF. Jezeli DPF nie zdazyl sie wypalic operacja bedzie powtarzana do skutku. Cala zawartosc oleju z ropa bedzie trafiac do miski olejowej. Moze dojsc do rozbiegania diesla. - Rozbieganie diesla - brak mozliwosci wylaczenia silnika. Jak najszybciej wyczysic uklad olejowy (smok) oraz silnik z ze starego oleju - wlac dedykowany olej i zrobic dluga trase tak aby DPF sie wypalil do konca. Mazda tez cierpi na ten problem - niestety osprzet i silniki Mazda i Ford maja wspolne.
Odpowiedz
Ford C-MAX II Grand C-MAX Facelifting