może kupiłeś za mocny akumulator, gdy odpalasz lub gasisz auto na zapalonych światłach, mogą Ci się spalić. Ta sama sytuacja może być z masą od stopu, gdy gasisz auto na hamulcu. Też możliwe jest jakieś zwarcie ale w takiej sytuacji powinieneś udać się do elektromechanika lub na serwis komputera tam powinno wykryć wszystkie usterki, płacisz 60zł za podpięcie + mała dopłata za skasowanie błędu.
Warto zwrócić uwagę będąc w serwisie (lub samemu bawiąc się), że wiązka elektryczna montowana na nadkolu przednim jest nieodpowiednio zabezpieczona. Przeciera się - stąd częste problemy z elektryką/elektroniką w tym pojeździe, których TAK NA PRAWDĘ NIE MA.. ale błędy trzeba pokasować, bo będą cały czas wychodzić.
Antipinch sensor
Czujnik zapobiegający obcięciu ręki/głowy dźwigania szyby elektrycznej wszystko jest ok jak stoję w miejscu problem pojawia się przy mocniejszym zamknięciu drzwi lub jeździe po nierównej nawierzchni ale nie zawsze . wyskakuje na tablicy komunikat antipinch sensor front -> , pali się żółty trójkąt . Mam pytanie czy czujnik jest do wymiany , czy może to tylko luźne połączenie kostki . jak się do tego zabrać?? a i poduszka powietrzna tak jak kolega pisze że słaby akumulator mam tak samo przejadę z 500 m i jest ok ale szlag mnie trafia jak coś pika co chwilę
Przy słabym akumulatorze,często przy odpalaniu silnika pokazują sie dziwne komunikaty,po kilkunastu kilometrach ipodładowaniu baterii przy ponownym uruchamianiu silnika wszystko jest ok,ale błędy pozostają w komputerze pokładowym do wykasowania
komputer czasami wariuje, ale jak jakas jest awaria zarowek, czy przewodow to zaraz sygnalizuje. przez 3 lata uzytkowania 90tys. przejechania wymieniam co pol roku H7, 2 pozycyjne i raz nie chwytala masa od stopu co zaraz mi pokazalo na wyswietlaczu.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu