Seicento z silnikiem 900. Rocznik 99. Przejechane 140 tyś. Wymieniona uszczelka pod pokrywa zaworów raz. Po przejechaniu 2 tyś znowu cieknie. Podejrzewam zbyt duze cisnienie w skrzyni korbowej wiec albo pierścienie albo uszczelniacze zaworowe. Nie polecam wymiany samej uszczelki na nową bo to nie pomaga na długo.
Mam wyciek oleju w fiacie seicento 1.1 po pompie wody 'wymienił em Pompe wody i uszczelniacze od wałka rozrządu i wału korbowego z paskiem oczywiście wlącznie oraz uszczelke pokrywy zaworów co tam może jeszcze cieknać czekam na podpowiedzi ?
1.1 MPI 44000 km wycieki oleju z pod miski, uszczelniacza wałka rozrządu i pokrywy zaworów. Przy 60000 km zabawa zaczyna się od nowa. O półosiach nie wspomnę bo leci od razu po wymianie gum. Teść ma 900 i przy 45000 km ma suchy silnik i skrzynię. Nie wiem od czego to zależy. Obaj jeździmy na 10W40.
Witam. SEJ 900 z 2000r. Pytanko: czy można po wymianie uszczelek zastosować jakieś inne, dodatkowe uszczelnienie?? nie wiem, może jakiś odporny na temp silikon czy coś...
Zgadzam się mam to samo 900tka co 15 tyś lewa półośka mokra regularnie.przy 60 tyś mokro pod pokrywą zaworów i przy kole pasowym.duży minus dla tego silnika za "pocenie się" wymieniam na bierząco wycieki ale troche to irytuje.o dziwo przy misce olejowej sucho.na szczęście części tanie i dostępne.Niestety fiat cieknie
130 tys na liczniku silnik 900 wymieniam 2 raz uszczelke pod miską i 2 raz pod pokrywą. O uszczelnianiu półosiek nie wspomnie bo regularnie co 15 tys są wymieniane. Niestety fiat musi cieknąć
Nie polecam wymiany oleju na inny niż org, tzn. 15W w silnikach 900, zimą gorzej odpala ale nie warto! Po wymianie na syntetyk pojawiły się wycieki pod pokrywą zaworów i innych miejscach.
Sei 0.9 `98. Przy przebiegu okolo 130 tys. Wyciek na uszczelniaczu między skrzynią a silnikiem. Po naprawie przejechał niecałe 15 tys. i ta sama awaria.
SC900 i żadnych wycieków, ubytków. A już 120 tys. km na liczniku. Ale widziałem inne wyciekające - wszystko zależy od modelu - przy kupnie trzeba dokładnie sprawdzić np. miskę olejową.
Mam 900 i to prawda, że lubi pociec, ale wystarczy uszczelnić wszystko na oryginalnych uszczelkach i nie wlewać do silnika oleju pod znaczek max (najlepiej poziom trzymać w połowie) i wycieków długo nie będzie.
Po przejechaniu 214 000 km nie udało mi się zauważyć absolutnie żadnego wycieku. Zresztą jest to opinia fachowców na corocznym przeglądzie technicznym.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu