Szukaj

Indywidualne usterki Fiat Seicento

Podsumowanie 46 usterek Filtruj
Stukanie w lewym przednim kole.
  • Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
  • zawieszenie
Witam serdecznie :) Od dawien dawna, w sumie od 2 lat, kiedyś na samym początku, przy skręcaniu mocniej w prawo lub lewo, teraz praktycznie jak jadę wolno czy szybciej, obojętnie, bardzo coś stuka w przednim lewym kole, ale jak nacisnę lekko hamulec przestaje stukać. Rok temu byłem przy przeglądzie u mechanika i mówię co i jak, powiedział, że...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Nierównomierna praca silnika.
  • Fiat Seicento
  • silnik
Mam Seicento 1.1 55kM 1999r. Mam problem. Samochód po rozgrzaniu czasami traci moc. Usterka występuje najczęściej podczas zmiany biegów z pierwszego biegu na drugi lub drugiego na trzeci. Samochód traci moc i robi "kangurki" do momentu ponownej redukcji biegu na niższy i podwyższenie obrotów. Na biegu jałowym odczuwa się nierównomierną pracę...
Problem rozwiązany
3 komentarze
Gwizd, chrobot przy zapalaniu samochodu. Rozrusznik nie kręci wałem.
  • Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
  • instalacja elektryczna
Podczas pracy rozrusznika słychać głośny gwizd, zgrzyt lub chrobot. Rozrusznik nie kręci wałem, albo kręci dopiero za którymś razem. Kłopoty z zapaleniem silnika. Mechanizm bendiksa przy rozruszniku. Zapieka się lub po prostu kończy smar w prowadnicy i zębatka się nie chce do końca wysunąć przez co nie zazębia się o koło na wale, przyczyną może...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Spadek mocy, nierówne obroty.
  • Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
  • silnik
Auto wyraźnie słabsze, na 5 biegu problemy z większymi podjazdami, nie równa praca silnika, wyczuwalne wibracje, strzały w dolot. Komputer nic nie sygnalizuje. Uszkodzona jedna z cewek zapłonowych, jeden z garów zwykle nie odpalał lub odpalał nie spaloną mieszankę w złym cyklu, co powodowało strzały w kolektor - jeden taki rozwalił mi plastykowy...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Stukanie podczas dodawania gazu na zakrętach.
  • Fiat Seicento
  • układ napędowy
Przegub do wymiany, w zależności z której strony słychać trzaski.
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Dziennik kosztów dla Fiat Seicento
Średni koszt przejechania 100 km
27,50 zł
7,3
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Hałas z okolic alternatora i zapach spalenizny.
  • Fiat Seicento Hatchback 3d 1.1 55KM 40kW 1998-2002
  • instalacja elektryczna
Charakterystyczny hałas przypominający ryk silnika elektrycznego oraz dobywający się z okolicy alternatora zapach spalenizny. W modelach z silnikiem MPI powodem takiego zachowania jest pęknięta obudowa alternatora. Objawy nie muszą występować cały czas. Dźwięk jest łatwy o odróżnienia od np.zużytych łożysk alternatora, bowiem jest znacznie...
Oczekuje na rozwiązanie
1 komentarz
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
Fiat Seicento