- Autor: ~zybi_77
- Kategoria: silnik
Po przejechaniu 25tys.km pojawily się stuki,zaczoł pracować jak disel gdy dojechałem do 35 tys. trafił w ręce serwisu wymieniono pompe wodną pasek roz..łożysko napinacza miało pomuc ale nie pomogło koszt 1000 zł stuki są już bardzo głośne serwis twierdzi że te silniki tak mają-stawiam na prywatny warsztat i tu szok opiłki w oleju po rozebraniu silnika wszystkie tłoki posiadają w dolnej części w tym samym miejscu wytłuczenia ,mechanik zgłupiał ja zresztą też po demontarzu bloku i tłoków zawiozłem do wymiarowania i tu następny szok cylindry znacznie większe niż tłoki-przy czym dodam samochód brany z salonu serwisowany trzymający do końca wszystkie parametry porozebraniu brak jakich kolwiek sladów złej ekspluatacji wniosek poszła partia żle spasowanych bloków koszt remontu razem z tym co zrobił serwis to 3500 zł możną iść do sondu ale to jes taka sama instytucja jak ten fiat .Jest to pierwszy mój samochód z salonu- przed nim mialem czter na każdym zrobiłem 50 tys.i gdy je sprzedawałem chodziły normalnie nie jak seicento w wersji disel
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 3
Nie wystąpiła: 2
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu