Jeśli kupiłeś zestaw i to wiesz jak on wygląda,
musisz zdemontować wahacz, a w kolejności robisz:
odkręcasz przewód hamulcowy oraz linkę,
odkręcasz amor,
wyciągasz sprężynę,
odkręcasz stabilizator.
masz dostęp do wahacza.
na zdjęciu widać nakrętkę którą należy odkręcić (jak się uda).
Jak się nie uda to ją ucinasz i w sposób siłowy wywlekasz cały wahacz, tutaj ile ludzi tyle metod, więc trudno dać jeden dobry przepis na tę czynność, jedni wybijają inni nawiercają, decyzję podejmiesz podczas pracy.
jak wahacz wywleczony wybijasz stare łożyska, wkładasz nowe, zakładasz gumowe zabezpieczenia i skręcasz wszystko w odwrotnym kierunku.
to tak na szybo zrobiony manual. Robota nie jest tak strasznie trudna jak ludzie piszą. z perspektywy wykonawcy nie wygląda to tak źle jak od strony obserwatora:))) to tylko wrażenie:)))
Komentarze