Szukaj

Fatalna wytrzymałość zawieszenia na Polskich drogach.
Fiat Multipla I

  • Autor: -ShaMaN-
  • Kategoria: zawieszenie
Auto świetnie się prowadzi przez długi czas, ale tylko na drogach z gładkim asfaltem. Niestety jeżdżąc po mieście lub innymi dziurawymi drogami już w rok możemy się dorobić sporych wydatków na wymianę wszystkich elementów zawieszenia i końcówek drążków układu kierowniczego. Aczkolwiek wybierając pomiędzy Chryslerem Voyagerem, a Multiplą, to Multipla jest o niebo tańsza w eksploatacji niż jej większy i bardziej luksusowy brat z USA.
Natomiast tylne amortyzatory po jakimś czasie straszą lub śpiewają (jak kto woli) i na postoju wyraźnie słychać co około 3-4 minuty takie "bwuuuuuu". :)))
Po za tym, mimo nieprzyjemnych stuków uszkodzonego dziurami zawieszenia prowadzi się miło na długich trasach. Nieprzyjemności rekompensuje świetnie wyciszone wnętrze i przyjemna muzyka sącząca się z wyśmienitej jakości oryginalnie montowanych głośników Tonsil`a (niestety już nie Polskiego, ale Niemieckiego).
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 2
Nie wystąpiła: 1

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Nikt jeszcze nie dodał komentarza
Dziennik kosztów dla Fiat Multipla I
Średni koszt przejechania 100 km
78,67 zł
6,8
l/100km
8,5
l/100km
11,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Multipla I