Z tipo? Z alfy? A jak wsadzisz silnik z Grzechotnika (mitsubishi 1.8 4d65 - akurat tutaj nie ma sarkazmu!!!! ) zawieszenie tył np Primera p10-11, blachę z łady, deskę z Mercedesa (najlepiej Atego!) oraz tylni most z UAZa - nie, może lepiej z Toyoty Hi-Ace! (ma opinię cichszego - czytałem w Auto Świecie) Natomiast wał napędowy proponuję z Vitary (tanie krzyżaki) ewentualnie Samurai`a, reduktor z Freelandera i skrzynię z Patrola (lekko biegi wchodzą) Co do krzyżaka kolumny kierowniczej proponuję fiestę lub forda Ka.............
Jak tego dokonasz to kupię go od Ciebie za jakieś 3500 zł - !!! aha i nie zapomnij dołączyć gwarancji na te używane amory z Tipa!
Jest na to prosty sposób. Trzeba zainstalować stabilizator z Alfy 155. Wtedy zakłada się łączniki np. od fiata tipo i zapomina o wymianie łączników. Ja dorzuciłem też całe kolumny mcpersona. Marea stała się sztywna, ale w zakrętach...poezja.
zgadzam sie z opinią kolegi ta sama sytulacja a i przy okazji jak trzeszczy wspomaganie podczas krecenia kierownicą to jest to wlasnie ta przyczyna nic strasznego tylko te gumki
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu