Dobre auto. Po 3 latach połowa usterek mniej niż w poprzednim Pasacie.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 23
Nie wystąpiła: 7
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Robertw.
12 lat temu
0
Czyszczenie EGR i dolotu co około 30.000km pozwala uniknąć poważniejszych problemów. Tak robię i na razie bez problemów z tej strony. Aktualny przebieg 191.000km.
W "każdej" cromie przed liftem przy zatkanym zaworze egr rozwala listwe starujacymi klapami na kolektorze. Efekt prosty do wymiany kolektor i egr. To typowy problem dla 1.9 150km nie tylko dla cromy ale dla wszystkich aut z tym silnikiem stad inni w tym oplowcy sobie z tym radzą długo by pisac - poczytajcie... http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/70626-nieszczelnosc-w-okolicy-swiec-kolektor-dolotowy-19-cdti/
i koniecznie http://www.kolektorycdti.zafriko.pl/
warto poczytać jak komuś croma stęka od dołu a urywa głowę po 2,5k.
Cena 850zł z wymiana kolektora, uzdrowienie egr itd.. W salonie wymienili mi sprawny przepływomierz bo przy zatkanym egr i walnietym kolektroze bledy pojawiaja w ukladzie dolotowym mimo iz jest sprawny. Koszt 960 zł - efekt bez zmian oczywiscie.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu