Szukaj

Automat, elektronika i polskie drogi .
Fiat Croma II

  • Autor: ~jip
  • Kategoria: instalacja elektryczna
nie wiem czy można nazwac to słabym punktem, (typowym - na pewno, jak w tytule ;) ale opis tego co się zdarzyło może komus sie przydać

jadę sobie spokojnie tego dnia po p... polskich drogach po ostatniej zimie, chyba tysiąclecia, coś auto lekko traci moc - myślę - woda w paliwie albo paliwo, za chwilę - zapalją sie kontrolki: czerwona - automata, żółta - silnika, jeszcze parę zółtych, ale wspomaganie kierownicy działa; auto ma wyraźne wibracje jakby od skrzyni biegów, na poczatku jeszcze wrzuca z oporem biegi wyższe muląc się, potem juz tylko jedynkę - przechodzi chyba w stan awaryjny (wyłączony tiptronic, miga D), przy przerzucaniu R,N,D, ruszaniu "rzuca i rwie" samochód, silnik tez nie za dobrze - myślę skrzynia, niedobrze, może jakaś śruba mocująca poszła i nie chodzi "w osi" - tak czy inaczej - niedobrze! a wszytsko w ok. 500 - 1000 m
i co? :) ha, nierówno pracujacy silnik, spowodwał że brak było odpowiedniego ciśnienia oleju dla napędu automata - więc wariował i wibrował, a nierówno pracujacy silnik skad? od "kochanych inaczej" polskich dróg, poluzowała się złączka na komputerze i raz był sygnał do wtrysku, raz nie - w serwisie Fiata ok. 2 h pracy - 360 zł i po bólu, teraz i skrzynia chodzi płynniej
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 5
Nie wystąpiła: 0

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

jake kontrolki awarii występują
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Fiat Croma II
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
8,0
l/100km
10,0
l/100km
10,4
l/100km
Zobacz dzienniki
Fiat Croma II