Częste wydmuchiwanie UPG, nalezy jak najszybciej to zdiagnozować by nie doszło do zatarcia silnika (płyn chłodniczy w oleju!). Objawy, ubywający płyn chłodniczy, przybywająca ilość płynu w oleju (wydaje się że więcej jest oleju ), Pojawiający się nagar, majonez, masło (każdy to inaczej nazywa) pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie w dużej ilości, spadek przyśpieszenia, problemy z dławieniem przy przyśpieszeniu, biała smuga dymu z rury wydechowej.
ja kupiłem Cinqecento i mam same problemy jest wywalona uszczelka pod głowicą i koło zamachowe do wymiany.wole sam zrobic tylko to duzo roboty.nie wiem ile to bedzie kosztowało prosze o porade??
W moim przypadku długo nie mogłem zdiagnozować co to jest. Od pół roku przy bardzo rozgrzanym silniku w zbiorniku wyrównawczym układu chłodzenia robiło sie duże ciśnienie i wyrzucało płyn, początkowo w niewielkich ilosciach wkońcu to sie tak zaczęło nasilac tak ze zacząłem dolewać wody potem jak zapalałem zimnego to zaczynał na jeden cylinder dopiero po chwili na drugi jak był ciepły moc miał normalną kiedyś niestety nie zapalił na drugi cylinder wydmuchało uszczelke spod głowicy i płyn chłodniczy zmieszał się z olejem.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu