Auto odpala za drugim, trzecim nawet czwartym razem. Gaźnik i ręczne ssanie wyregulowane. Co to może być? Jak już odpali to wchodzi na wysokie obroty i jest w porządku.
Komentarze
~mela
15 lat temu
0
ja mam to samo jak ,,Jolka" nie zapala od razu szlak mnie bierze bo gdy sie spiesze to on wtedy szaleje i ,,drazni" sie ze mna a gdy mowie do niego bo oddam cie na zlom! jakby rozumial i zaczyna dzialac dziwne te CC sa! w lecie temp rosnie jak glupia wtedy ponoc wlaczac na fuul ogrzewanie pootwierac okna i jazda!
ja mam to samo jak ,,Jolka" nie zapal od razu szlak mnie bierze bo gdy sie spiesze to on wtedy szaleje i ,,drazni" sie ze mna a gdy mowie do niego bo oddam cie na zlom jakby rozumial i zaczyna dzialac dziwne te CC sa!
Hmmm...Ja też mam Fiata Cinquecento...Ale ja nie wiem co to może być. Moje Cinquecento ma już 15 lat, jest z \'93. Czasami też mi się tak dzieje. Ale nie zwracam na to uwagi, raz zapala, raz nie. To chyba będzie wada fabryczna.
mniałem podobny problem wymieniłem świece i przewody wysokiego pompke paliwowom jednak to niepomogło CC jak niechciało palić na dotyk to dalej robiło swoje. wziełem spręzarke i poztanowiłem podmuchać mu przez te wężyki (gaznik z rurkami) odkręciłem dysze buegu jałowego (z zewnątrz przypomina rurke z przewodami dokręconą do gaźnika) przeczyściłem jak ją przykręcałem to dojżałem dysze coś jak w komarku od powietrza była pomiędzy ryrką którą odpływa woda z gaźnika. co najlepsze to ta dysza trzymała się na włosku pół obrotu i odkręcona wszystko przedmuchałem i pruba autko odpala obroty ok wszystko działa jak powinno... Powodem mogą być zapchane dysze w gaźniku jak i również dysza biegu jałowego oraz poluzowana dysza chyba od powietrza... pamiętaj cc jest autkiem wymagającym dużo cierpliwości.... ja już mam go 6 miesięcy i przed usterką nabiłem mu 5 tyś km. i mnie niezawiudł aż do świąt wielkanocnych eheh i był autobusik :P:P
sprwdz ta pompe lub przewody moze byc ze sie w jakis sposob zapowietrza(i trzeba dluzej pokrecic zeby zaciagla) byc moze byc uszkodzona membrana w pompie,popatr na filtr paliwa przed odpaleniem czy jest pusty czy zapelniony oraz odlaczprzewod wylotowy z pompy i niech druga osoba ci przekreci stacyjke zaobserwuj czy paliwo poleci za pierwszym razem, a czysciles moze lub zagladales czy zaworek w gazniku puszcza paliwo,lub czy plywak sie niezawiesza
Komentarze