Mój znajomy miał podobny problem z parującymi lampami. Nie chciał kupować nowych lamp więc wpadł na pomysł aby przewiercić lampy od środka samochodu bardzo małym wiertłem uważając aby nic nie uszkodzić. Po pewnym czasie dopływ świeżego powietrza zrobił swoje i lampa przestała parować. Dodam że była to tylnia lampa.
U mnie wymieniono lampy przed upływem 24 miesięcznej gwrancji. Po dwunastu miesiącach zauważyłem, że znowu parują. Natychmiast zgłosilem to w serwisie. Odmówiono mi interwencji. Zgłosiłem u producenta. Ten również odmówił-stwierdzono, że zgłosiłem TRZY DNI PO TERMINIE.
Witam,ja moim Bravo cieszę się od niespełna 5 m-cy i w istocie mogę tylko potwierdzić fakt permanentnego parowania tylnych lamp,co najgorsze trzeba się faktycznie z tym pogodzić,ponieważ serwis w Polsce lekarstwa na to nie znajduje.
racja... ale sprawdź w instrukcji one mają prawo parować przy końcu reflek. wynika to z ich konstrukcji i obiegu powietrza... serwis naprawia dla świętego spokoju ale to tak naprawdę zamknięcie obiegu powietrza wewnątrz!
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu