Chociaz temat bardzo stary opisze swoj problem moze ktos bedzie wiedzial, moja brava przy mniejszych obrotach ponizej 2000 zaczyna szarpac zazwyczaj na 2 biegu ale zdarza sie i na 1 i 3, rzadziej na 1 ze wzgledu ze troche mocniej gazu dodaje, ale np jadac w korku na 2 biegu, puszczam gaz calkowicie i zamiast ciagnac plynnie to szarpie (nie zgasl nigdy) ale takie szarpanie jest dosc nie komfortowe ktos moze wie co mogloby byc przyczyna? prosze odp na maila whitedragon15@o2.pl
Witam mam fiata marea 1,6 16V bardzo przerywa ,nie równo pracuje sprawdzałem świece i kable i cały czas pokazuje że na trzeciej świecy nie pracuje.Dużo spala i nie da się jechać głośno pracuje , doradźcie mi co zrobić.
ja miałem ten sam problem szarpało ia zapalała się kontrolka wtryskiwacza a mam brava 1.4 12v i wiecie co było przyczyną przegrzewający się bezpiecznik od pompy paliwowej i wszystko ustało
mam podobny problem, brava 1,6, szarpie na niskich obrotach, zapala się kontrolka wtrysku i nie da się jechać, mała prędkość, czasem gaśnie na niskich obrotach, więc parkowanie i ruszanie ze skrzyżowania to po prostu masakra. co ciekawe na zimnym silniku zdarza się to rzadziej, a teraz zimą w ogóle, wczoraj było dość ciepło i znów się zaczęło. auto było diagnozowane komputerem, ale nic nie wykazał, wymienione świece. ma ktoś pomysł? coś się w nim przegrzewa?
Do ~fenix:
Dano napisałeś więc pewnie problem rozwiązany, mimo to napiszę co ja zrobiłem :)
Moje Bravo jeździło normalnie. Po jakimś czasie od kupna w czasie jazdy po paru kilometrach od ruszenia dławił się gasł i nie chciał się odpalić. Jak postał całą noc to rano normalnie się uruchamiał. Potem znowu to samo.
Okazało się, że źle działał czujniki położenia wału korbowego, a komputer nie wykrywał jego usterki. Czujnik kupiłem za 110zł i auto działa jak należy. :)
witam was mam fiata bravo 1.4 12v. mam podobne klopoty z silnikiem szarpie spadek mocy. bylem w serwisie powiedzieli ze to wina wałka rozrzadu i popychaczy.podobno w tym silniku wałe ma słabe smarowanie i szybko sie wyciera. a i na gazie i na paliwie pali bBBBardzo duzo. czy zgadzacie sie z tym. wymieniłem kable, sonde lambda, swiece, i nie po maga
Miałem podobne objawy. Tracił moc i trzęsło autem, jazda powyżej 60km/h była nie możliwa. Mimo wymiany przewodów i świec objawy wracały i tak do dnia gdy na trasie osiemnastu km. spalił 21l. benzyny. Słowo. Choć na oko palił na wszystkie gary, w serwisie okazało się, że kompletnie wysiadł jeden wtryskiwacz a życie drugiego wisiało na włosku. Wymieniłem oba i auto chodzi jak nowe. Przede mną jeszcze wymiana alternatora bo ma potrzaskaną obudowę,ale to typowe dla tego modelu.
Ja mam Bravo 1.6 i zapala mi sie kontrolka od wtrysku i wtedy bardzo szarpie samochodem, traci moc i poprostu nie da sie jechac. Wczesniej tez mi szarpało ale nie az tak i wtrysk sie nie zaswiecał. Czy to moze juz wtrysk siadł ????
Komentarze
Dano napisałeś więc pewnie problem rozwiązany, mimo to napiszę co ja zrobiłem :)
Moje Bravo jeździło normalnie. Po jakimś czasie od kupna w czasie jazdy po paru kilometrach od ruszenia dławił się gasł i nie chciał się odpalić. Jak postał całą noc to rano normalnie się uruchamiał. Potem znowu to samo.
Okazało się, że źle działał czujniki położenia wału korbowego, a komputer nie wykrywał jego usterki. Czujnik kupiłem za 110zł i auto działa jak należy. :)