Szukaj

Stukotanie silnika na biegu jałowym
Dodge Caliber 2.0 CRD 140KM 103kW 2009-2010

  • Autor: Norbert
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 1000 tys. km
Witam,
Problem następujący. Jestem użytkownikiem Dodge Caliber 2.0 CRD od roku czasu. Jak go kupiłem 198tyś km silnik jak był zimny chwile jakby postukał i po rozgrzaniu przestawał. Byłem po kupnie na serwisie w Boshu i wymieniłem wszystkie filtry, oleje oraz płyny, świece, rozrząd razem z pompą wody. Problem nie ustał, a w serwisie stwierdzili, że to musi być taka cecha silnika bo niczego nie widać oraz komputer nie wykazuje nieprawidłowości. Minął rok czasu, przejechałem około 25tyś km No i teraz silniki stukocze non stop na biegu jałowym czy zimny czy rozgrzany. Martwi mnie to dość mocno bo najprawdopodobniej już niedługo coś walnie, a chciałbym tego uniknąć czy ktoś jest mi w stanie coś doradzić?

Komentarze

Dokładnie, miałem podobnie w cromie. Coś piszczało i stukało, wszyscy mówili że to w kołach lub hamulcach, jak wracałem z wigilii w 2019 r. rozsypało się łożysko docisku dwumasy i 3 tys. pojechały do mechaników!!!
Odpowiedz
Jak dla mnie tco dwumasa do wymiany
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Dodge Caliber 2.0 CRD 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Dodge Caliber