- Autor: TBWhite
- Kategoria: lpg
Przy jeździe po autostradzie i dojeżdżaniu do bramek opłat nie mogę wysprzęglić auta gdy jadę na LPG bo natychmiast zgaśnie. Przy nagrzanym silniku brak jest wolnych obrotów na gazie. Przy "chłodnym" silniku wolne obroty są ale są bardzo niestabilne (450-1000) gdy powinny wynosić 850 i potrafi silnik sam zgasnąć. W czasie pracy na LPG , silnik nie pracuje tak równo jak przy pracy na benzynie co widać bardzo wyraźnie na gałce zmiany biegów, która na LPG telepie się jak szalona. Zgodnie z zaleceniem zakładu instalującego LPG wymieniłem świece , przewody WN , kopułkę i palec rozdzielacza , aparat zapłonowy , filtry powietrza , filterek gazu. Nie pomogło
Średni koszt
przejechania 100 km
1,00 zł
w Suzuki Vitara 1.6 jest takie ustrojstwo na gaźniku znaczy blisko przepustnicy coś w stylu termostatu ale on jest sterowany elektrycznie i steruje "dodatkowym" powietrzem takie automatyczne ssanie na zimnym ...otwiera zwiększa ilośc powietrza i rosną obroty i też pewnie utrzymuje jałowe obroty coś w stylu silnika krokowego
poczytaj o Suzuki Vitara ICS Vale (Idle Control stability Valve)zajrzyj tu na dole obrazki ....
http://www.4wdaction.com.au/forum/viewtopic.php?f=69&t=72140
u ciebie pewnie coś podobnego co steruje wolnymi obrotami