Szukaj

Silnik kopci na niebiesko, zwlaszcza po zapaleniu
Daihatsu Cuore VI 1.0 i 58KM 43kW 2003-2007

  • Autor: ~Jan
  • Kategoria: silnik
  • usterka wystąpiła przy przebiegu 176 tys. km
Czy wszyscy posiadacze tego modelu mieli podobne przygody z tym modelem? Zapraszam do podzielenia się swoimi obserwacjami na ten temat.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 1
Nie wystąpiła: 0

Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu

Komentarze

Faktem jest ze te silniki lubia kopcic , brac olej.To juz ustalone. Moe to jednak jjest przyczyna jakiegos zaniedbania, rzadkich wymian oleju. To auto z rodowodem japonskim, ktore ma mimo wszystko bardzo dobre opinie na Zachodzie. Co wiec przyczynia sie do takiej sytuacji? Prosze o spostrze
Odpowiedz
Faktem jest ze te silniki lubia kopcic , brac olej.To juz ustalone. Moze to jednak jest przyczyna jakiegos zaniedbania, rzadkich wymian oleju? To auto z rodowodem japonskim, ktore ma mimo wszystko bardzo dobre opinie na Zachodzie. Co wiec przyczynia sie do takiej sytuacji? Prosze o spostrzezenia, uwagi i sugestie. Co powoduje ze silnik EJ-DE stosowany w tych samochodach kopci, przeciez poprzednio montowany w Cuore silnik byl niesamowicie trwaly. Czy taka polityka firmy? czy moze jakas inna przyczyna?
Odpowiedz
Ja też miałam problem z silnikiem: a dokładnie z pierścieniami. Pierścienie zepsuła się przy przebiegu 80 tysięcy. Mechanik potwierdził że w daihatsu tak się lubi dziać
Odpowiedz
Do ~Jan: To prawda. Silnik EJ-DE tego samochodu nie jest trwaly i po przebiegu 100-200tys. km wymaga remontu. Kazdy niemalze samochod z Niemiec pali olej chyba ze do oleju dodano do niego Doctora.
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Daihatsu Cuore VI 1.0 i 58KM 43kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
6,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Daihatsu Cuore VI