Jak na wolnych obrotach gaśnie powoli całkiem to należy przebadać taką czarną kostkę pod filtrem powietrza oraz przewody idące od niej. Najlepiej ją odłączyć i odpalić auto, jeżeli jest jakaś różnica i po ponownym podłączeniu zniknie, to kostka jest sprawna i usterka jest gdzie indziej. Wtedy warto przedmuchać dyszę wolnych obrotów w gażniku, sprawdzić filtr paliwa w tym jak często się zapycha, oraz przebadać dolot. Gdy usterka objawia się po deszczu zazwyczaj winne są przewody WN oraz wyżej wymieniona kostka.
Jak na wolnych obrotach gaśnie powoli całkiem to należy przebadać taką czarną kostkę pod filtrem powietrza oraz przewody idące od niej. Najlepiej ją odłączyć i odpalić auto, jeżeli jest jakaś różnica i po ponownym podłączeniu zniknie, to kostka jest sprawna i usterka jest gdzie indziej. Wtedy warto przedmuchać dyszę wolnych obrotów w gażniku, sprawdzić filtr paliwa w tym jak często się zapycha, oraz przebadać dolot. Gdy usterka objawia się po deszczu zazwyczaj winne są przewody WN oraz wyżej wymieniona kostka.
Jak na wolnych obrotach gaśnie powoli całkiem to należy przebadać taką czarną kostkę pod filtrem powietrza oraz przewody idące od niej. Najlepiej ją odłączyć i odpalić auto, jeżeli jest jakaś różnica i po ponownym podłączeniu zniknie, to kostka jest sprawna i usterka jest gdzie indziej. Wtedy warto przedmuchać dyszę wolnych obrotów w gażniku, sprawdzić filtr paliwa w tym jak często się zapycha, oraz przebadać dolot. Gdy usterka objawia się po deszczu zazwyczaj winne są przewody WN oraz wyżej wymieniona kostka.
Jak na wolnych obrotach gaśnie powoli całkiem to należy przebadać taką czarną kostkę pod filtrem powietrza oraz przewody idące od niej. Najlepiej ją odłączyć i odpalić auto, jeżeli jest jakaś różnica i po ponownym podłączeniu zniknie, to kostka jest sprawna i usterka jest gdzie indziej. Wtedy warto przedmuchać dyszę wolnych obrotów w gażniku, sprawdzić filtr paliwa w tym jak często się zapycha, oraz przebadać dolot. Gdy usterka objawia się po deszczu zazwyczaj winne są przewody WN oraz wyżej wymieniona kostka.
W moim tico na wolnych obrotach nie rowno pracje silnik ,wyje a nie rozgrzany gasnie ,na kazdym postoju wlancza sie wentylator chlodnicy.Czy ktos potrafi mi pomoc ?
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu