Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~nexiomaniak
11 lat temu
0
Nie zapomnijmy tez o odtluszczeniu powierzchni do ktorych uszczelka bedzie przylegala. A posmarowanie uszczelki korkowej cienka warstwa silikonu wysokotemperaturowego przedluza czas jej szczelnosci, sprawdzilem.
uszczelkę wymieniałem kilka tysięcy km temu, bo wywalało dość smiało(literek dolewki na około 1500-2000 km przymusowo). po wymianie gumy poprawy nie ma. nie wiem, czy ta, którą kupiem była słabo spasowana, bo sporo wystaje poza krawędzie pokrywy, czy taka c.h.u.j.o.w.a jest, bo kosztowała chyba 10 PLN...poza tym, koleś, który mi ją zmieniał, wywalił po prostu starą i wetknął nową, bez żadnego silikonu skręcił pokrywę z resztą...przez jakiś czas regularnie dokręcałem śruby, bo były luzy. teraz guma osiadła, dokręcać nie trzaba, a i tak spod uszczelki w.y.p.i.e.r.d.a.l.a. to dopiero zagadka
Dzieje się tak dlatego że uszczelki są marnej jakości - bo są korkowe... Nigdzie nie można dostać ORYGINALNEJ uszczelki która wykonana była z gumy i nic nie przepuszczała. Rozwiązaniem jest posmarowanie nowej uszczelki wysokotemperaturowym silikonem. Ma on kolor czerwony. Nie będzie ideału ale jak dobrze skręcimy to nie powinno ciec przez setki km.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu