Szukaj

Falujące obroty.
Daewoo Lanos Hatchback 1.5 i 16V 100KM 74kW 1999-2004

  • Autor: ~Piotr
  • Kategoria: silnik
Witam mam problem posiadam lanosa 1,5 16V gaz od jakiegoś czasu gdy jadę na zimnym silniku wcisnę sprzęgło i mi gaśnie. Na ciepłym silniku za to obroty nie schodzą poniżej 1,5 tys na gazie jak i na benzynie i cały czas falują, a do tego silnik jest jakby słabszy. Wymieniłem już wszystkie filtry, przewody zapłonowe, świece, silniki krokowe, czujnik przepustnicy, sondę lambdę, rurę gumową od filtra do kolektora, zrobiłem regulacje gazu programowanie biegu jałowego i nawet reset komputera nic nie pomogło Proszę o pomoc!!!!!!!!!!!!!!!

Komentarze

Koledzy wszyscy ukierunowani jestescie od razu na silnik krokowy szczelka pod glowica cuda niewidy a moze by tak zaczac od wezyka ktory sie nazywa odma olejowa w 99% przypadkow jest skruszala :-)
Odpowiedz
Ja tam nie wiem ale silnik krokowy jest od wolnych obrotów a nie od wysokich.Wymień parownik pewnie to jego wina ja tak samo miałam.
Odpowiedz
Witam posiadam lanosa 1,5 16 V z 2001 r problem polega na tym, że po odpaleniu na zimnym silniku falują obroty utrzymują się nisko 1200 lub b nisko 500 do zera szarpie silnikiem jazda nie możliwa nawet po wciśnięciu gazu potrafi odciąć obroty do 500 po nagrzaniu problem znika nie wiem o co chodzi proszę o radę auto posiada lpg początek jazdy jest koszmarem po nagrzaniu jest ok tomekjwtb@wp.pl
Odpowiedz
Witam posiadam lanosa 1,5 16 V z 2001 r problem polega na tym, że po odpaleniu na zimnym silniku falują obroty utrzymują się nisko 1200 lub b nisko 500 do zera szarpie silnikiem jazda nie możliwa nawet po wciśnięciu gazu potrafi odciąć obroty do 500 po nagrzaniu problem znika nie wiem o co chodzi proszę o radę auto posiada lpg początek jazdy jest koszmarem po nagrzaniu jest ok tomekjwtb@wp.pl
Odpowiedz
potrzebuje pomocy posiadam lanosa1.6 16v rok.prod.2000r przebieg 311000km benzyna.Od pewnego czasu bez wzgledu czy jest zimny czy cieply potrafi sam wskoczyc mi na wysokie obroty 1500-2000 i tak sie utrzymuje gasze auto po czym po chwili odpalam i znowu to samo a czasami potrafie przejechac kilkanascie kilometrow i jest dobrze a czasami nie wymienilem swiece silnik krokowy przewody filtr paliwa powietrza sciagalem kleme z akumulatora na kilka godzin lałem dodatek do benzyny i nic.A to wszystko zaczelo sie dziac gdy tylko zrobiło sie chłodniej.termostat jest sprawny.prosze o odp.przemek-zielinski3@wp.pl
Odpowiedz
lanos 1.5 16 v 1998r
Odpowiedz
powiedzcie co moze byc wymienilem silniczek krokowy na nowy i na nowym obroty sa ok3000 do 4000 obrotow co moze byc
Odpowiedz
Mam lanosa 2001 w gazie, zdarza mi sie tak jak jade samochodem i gdy wciskam sprzęgło to silnik schodzi mi wolno z obrobów a nawet czasem się zdarza tak że sam zwiększa i zmniejsza obroty, powiedzcie co tu robić bo to mnie zaczyna denerwować. odp prosze na kayah49@wp.pl
Odpowiedz
Jeżeli chodzi o obroty w silnika niedoladowanych, to sprawa wyglada tak, że jezeli obroty falują, to krokowy, jeżeli obroty są za wysokie na jałowym, to albo krokowy albo łapie lewe powietrze. Przyczyną złych obrotow na jałowym może też być czujnik położenia wału lub świece i przewody (w szczególności dla aut z podtlenkiem lpg). Kolega oprócz, rzeczy przeze mniewymienionychpiszę również, że wymienil kilka inncyh rzeczy. Tutaj warto napomnieć, że bardzo ważnym jest, żeby osprzęt silnika wymieniać na ORYGINALNE części, a nie zamienniki (kiedyś padł mi przekaźnik pompy paliwa, zamiennik kosztował 30 pln - auto nie chcialo jechać, oryginał 127 pln - auto jak nowe). Pomimo wymienionych części polecam jeszcze sprawdzić przepływomierz i osprzęt z nim związany. Niby kawałek niepotrzebnego plastiku, a czasami potrafi popsuć nerwy
Odpowiedz
Daewoo Lanos Hatchback