Wycie przy prędkościach 60-90kmh, zwłaszcza przy zwalnianiu, ASO twierdzi, że to nie wada, ale cecha samochodu.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 32
Nie wystąpiła: 6
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
Taran
ponad rok temu
0
U mnie szumiało/gwizdało przy przyspieszaniu i zwalnianiu. Okazało się ze to jakaś nieszczelność silnika/uszczelki głowicy. Silnik do wymiany w ramach gwarancji. ASO RRG Warszawa
Witam, mam dacie duster 1.0 z LPG. Mam problem u mnie od 1600 obrotów słychać gwizd tak jakby to turbina lub pompa wody. Jest to zależne od Silnika, bo jak jadę i poszczam nogę z gazu i hamuje silnikiem to ten gwizd też zwalnia. Nie mam pojęcia co to. Wymienili pompę wody ostatnio turbinę i o dziwo jak ja wymienili po wyjeździe z warsztatu przez ok 5 km nic nie gwizdalo. Proszę o pomoc zostawię emeila Artur.1s@wp.pl
Duster 1.3 tce, przebieg 8000. Od około 4500 km wyje, najbardziej na 6 biegu przy 85-100 km/h. Najdziwniejsze jest to że nieraz wyje mocno, nieraz ledwo słychać a nieraz w ogóle. Zgłaszane - reakcja: to nie usterka, to cecha. Ostatni samochód tego producenta w moim posiadaniu. A szkoda bo poza tym auto mi pasuje.
I jak sprawa? Rozwiązana? Zastanawia mnie ile osób ma podobny problem... W sensie których skrzyń to dotyczy, jak często się zdarza itd... Może UOKiK coś pomoże?
Jeśli tam jest 6-biegowa skrzynia biegów serii TL .. to prawdopodobnie wyje mechanizm różnicowy w skrzyni. Mam taki sam objaw w nissanie 1.5 dci z tą francuską skrzynią..
Czy komuś udało się rozwiązać problem? ASO mnie olewa, usterka zgłaszana od nowości- obecnie przebieg 30tys km. Weryfikowałem w dusterze znajomego (ten sam rocznik, wersja, silnik) i problem u niego nie występuje. Szum/gwizd jakby z jakiegoś łożyska lub wału.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu