- Autor: ~Krzysztof
- Kategoria: zawieszenie
Problem ze stukami w zawieszeniu mam właściwie od początku ,bo po ok.20,000km w serwisie na gwrrancji wymieniono mi drążek stabilizatora.po przejechaniu kolejnych może 8000km problem powrócoił,i wymieniono ponownie i tu był spokój.Przed końcem gwarancji zgłosiłem się do serwisu z klikoma innymi problemami tj. stuki w zawieszeniu , problem z pilotem w kluczyku,i ze szczękami w kole tylnym( oberwały się okładziny szczęk).Stwierdzono że stuków nie ma zawieszenie jest ok to przy 68000km, pozostałych usterek nie uwzględniono.po ok 10000 więcej serwis stwierdziłże drążek stabilizatora jest w fatalnym stanie i trzeba go wymienić za jedyne 1400pln/netto Po przejechaniu kolejnych ok 8000 znów stuka .
Pozdrawiam wszystkich krzysztof6610@vp.pl Stuki w zawieszeniu Wybieram się za kilka dni do serwisu ,zobaczymy co powiedzą bo ja następnej kasy nie zapłacę.Co do kluczyka stwierdzono że zużycie naturalne , a szczęki też nie podlegają gwarancji bo przebieg był większy niż 60000km
Średni koszt
przejechania 100 km
54,00 zł
Komentarze