Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~rednask
10 lat temu
Rozwiązanie problemu
3
90.000 pojawiło mi się na komputerze już chyba wszystko ale jest to wynik usterki - catalist fault ? to padła cewka - antypolution fault nawet słaby akumulator - często pojawiają się awarie czujników po wymienię opon przez nieudolnych oponiarzy - żarówka nie padła ani jedna przez 10 lat - spryskiwacze to wynik urwanego zabezpieczenia wlewu płynu - i tak dalej można wyliczać ludzie przecież to drobiazgi koszty nie przekraczają 100zł i nie dzieje się to wciąż - posiadam także audiA3 jeździ moja kobieta przebieg mniejszy a wydatki na naprawę to masakra a jak srała sie elektronika w audi tak robi to nadal a części masakrycznie drobie .Citroen 3.0 v6 z 2003 roku nie zamienię na żadne inne audi czy bmw . auto naprawiam sam i ze wszystkim poradziłem sobie bez mechanika więc nie rozumiem płaczu o awaryjność tego auta .
Do : Witam, Jak skrzynia biegów u tego autka? Ludzie boją się automatów, a ja chętnie bym się przesiadł. Jak z awaryjnością, na co zwracać uwagę przy kupnie (odn. skrzyni). Podobno koszt rozrządu trochę duży...
mam benzyniaka 1,8 13 letniego i nie narzekam. Model z początku produkcji więc elektroniki mniej , klima manualna co mnie cieszy,pali 6,5 na 100km za miastem a ma 116 koni , ocynkowany i ogólnie to super auto ...a ci co narzekają to trafili może na pechowe jakieś może kupili z przebiegiem 150 a faktycznie było 300tys km he,he
jestem zadowolony z c5, a jesli chodzi o awarie to wszystkim markom mogą się przydażyć w starych autach to normalne. Wszystko co stare czasem sie psuje my ludzie też sie starzejemy i do szpitala idziemy. U mnie w aucie wszycho gra poza tym że zaciski przednie wymieniłem i portfel se odchudziłem ale teraz hamulec ręczny pięknie działa---to jest część eksploatacyjna te zaciski a auto już 12 letnie więc kupiłem nowe zaciski bo na regenerowanie starych szkoda kasy
Mam C5 od 2007 r. - najbardziej wypasioną wersję Exclusive 2,2 HDI Kombi, Automat. Przejechałem tym autem kilkadziesiąt tysięcy kilometrów po całej europie i - nie zamieniłbym, go na żaden inny samochód. Elektronika działa bez zarzutu a komunikaty pojawiają się jak faktycznie jest coś do zrobienia. Z czystym sumieniem poleciłbym go każdemu.
mam c5 2003 4 rok ogólnie jestem zadowolony.
Żarówki trzeba wymieniać obydwie na raz i nie będą się tak często palić wiem bo sprawdziłem, natomiast mam problem z przednią szyba kierowcy sama się odsuwa miał ktoś kiedyś taki problem, elektryk nie wie a serwis za drogi na stare auto??????????!!!!!!!!!!!
mam C5 2003r 2.0 HDI kombi.samochód fajny i jestem zadowolony z nie go od 2 lat. jedynie u mnie 2 wady u cytrynki tylna szyba częściowo nie grzeje i lusterka sie nie składają. a tak po za tym wszystko ok:)
Mam MKI z 2001 r. z benzynowym HPi. Spalanie na odcinkach niecałych 10 km wychodzi poniżej 9 litrów. Zaraz po zakupie też pojawiał się Antypollution fault, gdy pod obciążeniem dodawałem gazu (w 5 osób pod górkę). Po podłączeniu do laptopa pokazywał, że wypada zapłon w 1 cylindrze. Znalazłem kilka kilometrów ode mnie ten sam silnik na części. Podjechałem i podłączyłem tamtą cewkę. Objawy ustały i już nie powróciły.
Antipollution fault pojawia się i znika od jakiegoś czasu. By też błąd czujnika klocków - czujnik usunąłem. Był też problem z jedną z poduszek bocznych - ciągle był airbag fault - odłączyłem. Mam 271.000 i jeżdżę.
a mój c5 to benzyniak 1,8 niezniszczony gazem i jestem zadowolony niesamowicie.Pali 6,5l na trasie lub 7,0 gdy szybciej jadę
a waży 1300kg mocy absolutnie dosyć 116KM -(ja leję etylinę 98)żadnych problemów poza normalnymi wymianami części eksploatacyjnych jak oleje,klocki. Benzyniak jest najlepszy bo nie podatny na jakieś usterki jak ropniak i tani w ewentualnej naprawie
ja mam c5 z 2001 roku i cieszę się że ze skromniejszą elektroniką i manualną klimą (bez komunikatów takich jak u was z wypasionym komputerem)i wszystko jest OK -prawie 200 000 km- super auto ,wszędzie wjedzie,jazda po drodze gruntowej,głęboka kałuza,wysoki krawęznik itd to nie problem
ale trzeba dbać-dobre paliwo lać,oleje wymieniać- ja wszystko wymieniłem po zakupie ,LDS i olej w skrzyni manualnej nawet...Wada to to ze zarówki h7 trudno się wymienia-ja używam małego lusterka ...
Citroen c5 jest moim 7 samochodem wliczając w to 2 japońskie. Z satysfakcja stwierdzam, że nie ustepuje im pod żadnym względem. Przejechałem 55 tyś.km bezawaryjnie wykonując tylko okresowe przeglady.Kolejnym za rok też będzie jeden z citroenów. takiego komfortu nie daje żaden z samochodów tej klasy. Passssaty to drogie w zakupie i serwisowaniu twarde jak ławka w parku taczki.
Antypollution fault c4 picasso przy nagły dodaniu gazu auto przerywa aż w końcu zgaśnie elektryk rozkłada ręce! wymieniony filtr paliwa ,czujnik ciśnienia.co mam robić???
90.000 pojawiło mi się na komputerze już chyba wszystko ale jest to wynik usterki - catalist fault ? to padła cewka - antypolution fault nawet słaby akumulator - często pojawiają się awarie czujników po wymienię opon przez nieudolnych oponiarzy - żarówka nie padła ani jedna przez 10 lat - spryskiwacze to wynik urwanego zabezpieczenia wlewu płynu - i tak dalej można wyliczać ludzie przecież to drobiazgi koszty nie przekraczają 100zł i nie dzieje się to wciąż - posiadam także audiA3 jeździ moja kobieta przebieg mniejszy a wydatki na naprawę to masakra a jak srała sie elektronika w audi tak robi to nadal a części masakrycznie drobie .Citroen 3.0 v6 z 2003 roku nie zamienię na żadne inne audi czy bmw . Kto chce poczytać o jego awariach niech napisze to co nieco opowiem i doradzę - auto naprawiam sam i ze wszystkim poradziłem sobie bez mechanika więc nie rozumiem płaczu o awaryjność tego auta .
Antypollution to dzień powszedni, samo gaśnie i sie zapala, błąd skrzyni, radio wchodzi w tryb mute i nie sposób włączyć głosu przez pare godzin, przepalające się żarówki przód. w ciągu 2 miesięcy 3 razy wymieniłem lewą i prawą stronę. ale autko wygodne
Prawda też byłem zasypywany różnymi komunikatami.
Antipulation proponuje nie bawić sie w FAPy itp na 90% trzeba wyczyścić turbine zawór i cięgno sterujące
Niestety,jest to prawda.Serwis nie może poradzić sobie z elektroniką.Błąd skrzyni biegów,anomalia wtrysku,anomalia układu wydechowego komunikaty te pojawiają się w mojej C5 podobno bez przyczyny.Serwis rozkłada ręce.
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu