- Autor: Przemek
- Kategoria: silnik
- usterka wystąpiła przy przebiegu 290 tys. km
Mam auto od 10 lat i 3 razy uszkodziło mi się koło napędowe osprzętu. To co jest na wale. Uszkadza się guma w środku podobno służąca ochronie osprzętu przed drganiami. Moim zdaniem sztywne odlewane koło byłoby bezawaryjne i nawet jeśli po jakimś czasie uszkodzeniu ulegnie alternator lub sprężarka klimatyzacji,w co wątpię koszty będą niższe niż to co potrafi przez takie koło narobić spalony pasek wieloklinowy oddalony od paska rozrządu o kilka mm. Niestety takiego koła nie znalazłem u żadnego sprzedawcy. U mnie na szczęście podtopiło tylko obudowę rozrządu. Koło w zależności od producenta wytrzymuje kilkadziesiąt tysięcy kilometrów i się rozpada robiąc w najlepszym przypadku bałagan na napinaczy i kołach osprzętu.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 1
Nie wystąpiła: 0
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu