- Autor: ~Rabi
- Kategoria: części blacharskie
Na tylnej, górnej klapie bagażnika pojawiły się przetarcia lakieru włącznie z pojawieniem się rdzy.
W serwisie reklamacja została przyjęta. Po kilku dniach odebrałem telefon od pracownika serwisu z informacją,
iż Citroen Polska reklamację odrzucił, gdyż " pojawienie się tych przetarć jest spowodowane otwieraniem i zamykaniem klapy bagażnika"
(z tego co wiem to do tego służy i w aucie mającym 2,5 roku nie powinien się przecierać lakier do gołej blachy).
Argumentację tą uważam za kompromitującą markę CITROEN.
Zadzwoniłem do "działu kontroli jakości CITROEN POLSKA". Zostałem potraktowany jak intruz a nie jak lojalny klient,
za którego się uważam. Sam jestem właścicielem Firmy i nie wyobrażam sobie aby moi pracownicy tak traktowali klienta.
Jestem oburzony takim sposobem "spławienia" mnie. Czuję się oszukany!!!
Czuję się też w obowiązku przestrzec innych przed takimi praktykami.
Planuję zakup nowego auta i wiem, że nie będzie to CITROEN!!!!!
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 11
Nie wystąpiła: 1
Średni koszt
przejechania 100 km
26,33 zł
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu