- Autor: ~Piotrek
- Kategoria: silnik
Silnik po przebiegu rzędu 7-10 tys. - cieknie z misy olejowej, wada fabryczna - kończy się wizytą w serwisie, gdzie na gwarancji uszczelniają misę olejową (u mnie przy 9 tys. uszczelnianie misy olejowej plus wymiana uszczelki przy turbinie - zalało silnik olejem od góry - to też przypadłość tego silnika).
Nastepna przypadłość Berlingo III - stukające zawieszenie tylne.
Kolejna rzecz - skrzypiące okna boczne uchylne.
Gumki pod uchylna szybą tylną wycierają lakier do blachy - radzę coś podkleić.
Trochę za bardzo czułe wspomaganie układu kierowniczego - radzę uważać na zakręcie na poprzecznych garbach, auto lubi zarzucić tyłem, po prostu trzeba mocno trzymać kierownicę.
Narazie tyle z moich obserwacji, wersja XTR HDi 110KM, przebieg około 10 tys.
Poza tym silnik całkiem elastyczny i dynamiczny, przyzwoite spalanie.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Wystąpiła: 7
Nie wystąpiła: 4
Średni koszt
przejechania 100 km
41,33 zł
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu