Szukaj

Stuki na nierównej nawierzchni drogi
Chrysler Pacifica I 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW 2003-2008

  • Autor: ~Krzysztof
  • Kategoria: układ kierowniczy
Podczas jazdy po nierównej nawierzchi. Wrażenie jakby coś w ukladzie kierowniczym, ale po sprawdzeniu na stacji diagnostycznej , wynik pozytywny nie ma zadnych luzów. Może ktoś z urzytkowników Pacyfiki spotkał się z podobnymi objawami i pomoże w ustaleniu stuków. Pozdrawiam Krzysztof

Komentarze

Wychodzi na to że może górne mocowania amorków , to trudno zdiagnozować na nawet na ścieżce diagnostycznej , najlepiej na teście amorków przy podniesionej klapie nasłuchiwac i obserwowac jak pracują górne mocowania
Odpowiedz
U mnie również nie dokręcona szczęka hamulcowa na jednej śrubie ,wymieniłem wszystko po kolei ,okazał się taki banał
Odpowiedz
Witam.
W mojej Pacifice za stukanie w zawieszeniu odpowiadały luźne zaciski hamulcowe. Bardzo łatwo można to zdiagnozować - wystarczy podczas jazdy delikatnie wcisnąć hamulec, żeby zlikwidować luz na zacisku hamulcowym. Jeśli przestanie stukać to sprawa jasna - wystarczy zregenerować lub wymienić zaciski hamulcowe / koszt. ok. 400zł.
Odpowiedz
gumy amorkow
Odpowiedz
Na 100 jest to łącznik stabilizatora. Wystarczy mocniej pokiwać autem na boki i mechanik oceni który łącznik stuka. Jest to przypadłość miękkiego, amerykańskiego zawieszenia. Nie ma czym się przejmować. Łącznik + robocizna to ok. 100 zł i wystarczy na 20 tys. km. No chyba, że auto będzie jeździć wyłącznie po autostradach, to wystarczy na znacznie dłużej.
Odpowiedz
Jeśli nie 100 to 99 procent że łożysko pod górnym mocowaniem amortyzatora
Odpowiedz
nie jestem uzytkownikiem pacifici ale w oplach ktore posiadalem, jak cos stukalo, to był to łącznik stabilizatora, ale wydaje mi sie ze gdyby byl uszkodzony to pan na stacji diagnostycznej by Ci o tym powiedzial
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Chrysler Pacifica I 3.5 i V6 24V AWD 253KM 186kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
18,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler Pacifica I