Szukaj

P1270
Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW 2004-2010

  • Autor: versuskolobrzeg
  • Kategoria: silnik
i znów ten sam bląd... usterka modułu sterowania przepustnicą ;-), świeci check engine i miga piorun, auto traci moc i przechodziw w tryb awaryjny kiepska trwałośc podzespołu wymiana lub regeneracja

Komentarze

Ja wyrzuciłem klapy ssące i usunąłem ze sterownika i działa i smiga
Odpowiedz
j'ai le même problème. Où trouver cette résistance ? merci
Odpowiedz
Mam dokładnie ten błąd (pozycja siłownika wirującego P1270). Miga piorun, świeci Check Engine, auto straciło moc. Obroty trochę skakały po odpaleniu silnika. Co z tym zrobić? Co wymienić?
Odpowiedz
Rezystor 4.7 ohm 0,5 do 2 watt do wtyczki swirla, zablokowanie króćca w pozycji otwartych klapek i po problemie.
Odpowiedz
Witam. W które piny wpiąć rezystor? Z góry dziękuję pozdrawiam
Odpowiedz
Witam
Mam ten sam problem, dałem do naprawy sterownik turbiny, trochę się poprawiło ale nie mogę zbyt gwałtownie przyspieszać bo auto traci moc i zapala się błyskawica.
Warsztaty rozkładają ręce, czy może mi Pan wyjaśnić gdzie wpiąć rezystor?
Pozdrawiam, Wiktor
Odpowiedz
Środkowe. Masz 3 przewody, nie sposób się pomylić
Odpowiedz
Dziennik kosztów dla Chrysler 300C I Touring 3.0 CRD V6 218KM 160kW
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
9,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Chrysler 300C I Touring