Szukaj

Indywidualne usterki BMW X5 E53

Podsumowanie 5 usterek Filtruj
Kierownica ciężko chodzi
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • układ kierowniczy
  • usterka fabryczna
Jaka może być przyczyna tego że kierownicą ciężko chodzi jakby straciła wspomaganie. Została wymieniona pompa i podłączony został pod komputer. Błąd wyskoczył serwozaworu. Następnie został wymieniony serwozawor a kierownicą dalej ciężko chodzi jak się jedzie. Jedynie na postoju jest ok. Jaka może być tego przyczyna?
Problem rozwiązany
1 komentarz
brak biegow w automatycznej skrzyni
  • BMW X5 E53 3.0d 184KM 135kW 2000-2003
  • układ napędowy
witam. po przelorzeniu dzwigni w pozycje drive D nie ma zadnej reakcji. obroty ida w gore a auto stoi w miejscu .to samo dotyczy biegu wstecznego nie umie powiedziec dzien wczesniej skrzynia dzialala bez zarzutu a przynajmniej nic nie zwrocilo mojej uwagi
Problem rozwiązany
2 komentarze
wibracje
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • układ kierowniczy
Przy szybkości po wyżej 100 km/h następuje wibracja kierownicy. Nieznana Wymieniłem na orginalne : wahacze z osprzętem , łączniki stabilizatora, tarcze,klocki hamulcowe,przegóby zewnętrzne. Ustawiono zbieżność. Aby weliminować wadliwość opon zamieniono tył na przód. Przy zimowych oponach jest to bezproblemowe, bo są o jednakowych parametrach....
Problem rozwiązany
6 komentarzy
Opary/przedmuch po odkręceniu korka wlewu oleju do silnika!
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • silnik
Po odkreceniu korka wlewu oleju do silnika (na pracującym silniku)wydostają się opary/dym? jak to zwał ale są widoczne ! Przy rozruchu porannym przez krotką chwilę dym kolor szaro-niebieski. Po rozgrzaniu silnika brak dymienia. przyspieszenie dobre, przebieg samochodu 100% - 94 tys. km Natomiast po wyjęciu bagnetu do sprawdzania poziomu oleju...
Oczekuje na rozwiązanie
2 komentarze
Wibracje nadwozia i halas na biegu jalowym
  • BMW X5 E53 3.0d 218KM 160kW 2003-2006
  • silnik
Podczas pracy silnika na biegu jalowym pojawiaja sie wibracje kierownicy i nadwozia. Zjawisko nasila sie po rozgrzaniu silnika i wowczas wibracje sa uciazliwe dla ucha, a drgania kierownicy irytujace. Wibracje zanikaja powyzej 700obr/min. Usterka diagnozowana w dwoch niezaleznych serwisach bez rozwiazania problemu. Awaria ukladu wtryskowego,...
Oczekuje na rozwiązanie
3 komentarze
Aktualnie przeglądasz indywidualne usterki
Przejdź do typowych usterek
BMW X5 E53