Mało komfortowe zawieszenie na polskich drogach, częste uszkodzenia wahaczy i drążków kierowniczych.
Czy usterka wystąpiła u Ciebie?
Tak
Nie
Wystąpiła: 16
Nie wystąpiła: 15
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu
Komentarze
~TRUE
8 lat temu
0
NAJSŁABSZE ZAWIESZENIE E39 PORÓWNUJĄC DO 20 MAREK JAKIMI JUŻ JEŻDZIŁEM.NIE OSZUKUJMY SIĘ... E39 TO BARDZIEJ ZABAWKA DO WYCIĄGANIA ZAWARTOŚCI PORTWELA ANIŻELI AUTKO NA CODZIEŃ
Temat rzeka...Ale jedno jest jasne. TYLKO wysokiej klasy części maja racje bytu. E39 to ciężka kobyła, mój Touring z 3L dieslem, ze mną i 1 pasażerem na pokładzie to już sie robi prawie 2T wagi. Lepiej kupić wahacz, który nie pęknie nagle przy 150km/h na autostradzie.
Kolega Kaszpirowski niech sobie lepiej sprawdzi tą zawieszkę czy jest wszystko ok ... ;) Bo pisze jak by nigdy czymś takim nie jeździł. Wystarczy pierdoła by zepsuć całą jazdę.]
Jak się jeździ na dobrych felgach i oponach i na czas się wymienia końcówki to zawieszenie długo wytrzymuje i jest bardzo komfortowe.
zgadzam sie z djjack, co roku cos do wymiany ze wzgledu na aluminiowe elementy zawieszenia. wahacz, amorek, koncowka drazka czyli tradycyjne elementy, ktore kochaja nasze polskie, polatane drogi. moim zdaniem nie warto inwestowac w oryginaly bo i tak po roku zdechna.
Moje BMW to e65 mam amory z EDC i powiem jedno zawieszenie w BMW 7 to największa jak dla mnie zaskoczenie. Przy tej klasie auta oczekiwał bym czegoś więcej. Z przykrością stwierdzam że komfort jazdy oraz prowadzenie auta w porónaniu do MB to jak porównanie Malucha z Polonezem
Wystepowanie tej usterki w zależności od przebiegu